Bizarre reactie op advertentie Speuders.nl

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 14:10 #1266764 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja
Die lui achter dat telefoonnummer zijn dezelfde die je een briefje onder ruitenwisser doen met de tekst : Ik wil heel erg graag uw auto kopen. Blijkt het dan bestemd te zijn voor export naar Afrika en ja gemiddeld krijg je dan maar € 100.- voor je gouden koets.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 15:21 #1266769 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100 eurie?!
Stelletje @$#%R^& al geven ze me 100.000 eurie voor mijn Zweedse schone dan krijgen ze 'm nog niet mee!
(nouja...)
@ Miquel; ik ben benieuwd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 15:23 #1266770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pas op!
Pas op voor deze praktijken!

forum.speurders.nl/showthread.php?p=90540#post90540

Citaat:
 0900 7770007 oplichtingook ik heb een bod gekregen van de bewuste auto verkoop punt. na het 020-........ nr moest je dan het 0900 nr bellen ik belde het nummer en werd in de wacht gezet met een leuk muziekje verder hoefde ik niet lang na te denken en wist dat het om oplichting ging. ik hoop dat ze wat aan de euro hebben die ik kwijt ben geraakt.. en hopelijk kom ik er nooit achter wie hier achter zit!!!!!!

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 15:52 #1266776 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic whahahaha! sukkels!
Hahahaha, nou, marketing is dan niet echt hun sterkste kant.
Ik zou dan toch een iets aantrekkelijker mailtje schrijven, bij deze dacht ik na twee woorden al: Ja bekijk het even! Ga mij maar bellen!
Maar goed, slechte praktijken zijn dat, dat Speuders daar niets aan doet...... is ook wel lastig natuurlijk.
@Niels, als ze mij 50.000,- gaat ie ook wel de deur uit hoor...  Daarentegen is Skepp niet te koop.

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 18:00 #1266791 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roze brillen

Miquelangelo1969 schreef : @Niels, als ze mij 50.000,- gaat ie ook wel de deur uit hoor...

Daarentegen is Skepp niet te koop. GG,

Haha, sja. Voor mijn Simone, zoals ze dan officieel heet, geldt het laatste deel van je zin.
Al is 100.000 euries wel weer vrij veel geld voor een 940 met bijna 4 ton erop, vandaar de lichte twijfel in mijn reactie. Voor dat bedrag kan je namelijk de hele collectie van Schmidt Gemert overnemen... 
Enne, wanneer ga je ons vertellen wat je van plan bent? Haha.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 18:05 #1266793 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic punt

Punt-uit zou ik zeggen.
av jb

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 21:11 #1266822 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic horizon vervuiling?

Niels 944 16V schreef :

Miquelangelo1969 schreef : @Niels, als ze mij 50.000,- gaat ie ook wel de deur uit hoor...

Daarentegen is Skepp niet te koop. GG,

Haha, sja. Voor mijn Simone, zoals ze dan officieel heet, geldt het laatste deel van je zin.
Al is 100.000 euries wel weer vrij veel geld voor een 940 met bijna 4 ton erop, vandaar de lichte twijfel in mijn reactie. Voor dat bedrag kan je namelijk de hele collectie van Schmidt Gemert overnemen... 
Enne, wanneer ga je ons vertellen wat je van plan bent? Haha.

.... even wat letters overslaande.... 
@ Niels, ik snap helemaal wat je bedoeld! Simone, hoe kom je erop?!
De VerRassing komt natuurlijk pas NADAT de GK's verkocht zijn.... zo is het spel en zo moet het gespeeld worden....

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 22:59 #1266835 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic she

Miquelangelo1969 schreef : .... even wat letters overslaande.... 
@ Niels, ik snap helemaal wat je bedoeld! Simone, hoe kom je erop?!

De VerRassing komt natuurlijk pas NADAT de GK's verkocht zijn.... zo is het spel en zo moet het gespeeld worden....
 GG,

Sja. Das een heel verhaal;
Toen ik mijn auto (alweer zo'n vijf jaar gelden, sjee ) vers had gekocht en een Canadese klasgenoot heel enthousiast aan het vertellen was over "it" vond hij dat als ik met zoveel liefde over een auto kon praten het alleen een "she" kon zijn. Klonk niet meer dan logisch in mijn oren, ten slotte is het ook La Voiture in het Frans.
Toen ik dát verhaal aan een collega vertelde toen ik nog als poetser een bijbaan had bij de plaatselijke Volvo dealer, besloot hij iedere werkdag eindeloos namen op te noemen voor "she". Uiteindelijk Simone maar uit de eindeloze reeks suggesties gekozen... (en dat heeft niets te maken met een fraai kontje, dikke bumpers en een lief neusje...)

Ben benieuwd naar het geen wat komen gaat, na de GK's...

Moderators: Jerry Stam