Een glimlach maakt zich meester van mij...Het nut van reservebaterijen AB in je dashboardkastje...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 21:11 #1079362 door V700 register
Ik zie altijd beren op de weg en vooral met de 965...Dus ik wil altijd goed beslagen ten ijs komen en ik hou niet van verassingen...
Al 2 jaar rijdt mijn vrouw in haar 965 met reservebaterijen van de afstandsbediening met alarmsysteem in haar dashboardkastje. En zij weet dat deze baterijen daar ook al 2 jaar in liggen omdat ik haar dat al 2 jaar lang vertel voor het geval dat...Net zoals het feit dat er 5 liter voorgeprepareerd Volvokoelwater achterin ligt voor het geval dat...etc etc...
Vandaag was het eindelijk zover. Ik kom thuis en zie de lege verpakkingen van de baterijen en een glimlach maakt zich meester van mij....
Gegroet,
Rik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 21:31 #1266668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja, hoe handig het is om
Tja, hoe handig het is om zoiets bij  te hebben weet je pas als de nood aan de man is. Ik ben ook wel eens met vrienden op vakantie geweest die zeker te weten alles bij hadden. Maar ze waren me wel dankbaar dat ik zo slim was om startkabels altijd bij te hebben.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 22:03 #1266681 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Beter
Hallo Rik
Daar kun je inderdaad beter de reservebatterijtjes leggen dan de slotontdooierspray.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC