ohhhhh die is mooi!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas heb ik al teveel Volvo's, doch lijkt het mij een interessant exemplaar dat ik jullie niet wil onthouden.
Voor een 960 een christelijke kilometerstand en vraagprijs, dunkt mij.
<a href=" link.marktplaats.nl/316462730 "> link.marktplaats.nl/316462730
Neen, ik heb niets met deze advertentie te maken. Maar vind de auto gewoon gaaf!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat me tevens opvalt, is de achterlichten en oranje voorknippers.Die horen toch achter in ieder geval wit-wit te zijn?Of was dat pas na 1993?Niels 944 16V schreef : Die uitlaat zit errug raar
Wel een mooi exemplaar ja, mooie velgen toch, die nova's, spijt dat ik ze ooit heb weggedaan.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Bij dit model kloppen de achterlichten. Bij het "nieuwe" model: achterlichten doorlopend middendeel wit.
Tis mar daggut wit.

jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av jb

- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, maar het idee is dan wel dat ie onder de bumper hangt en niet 10 cm naast de auto aan de zijkant... Je ziet 'm op de eerste foto van de voorzijde zelfs uitsteken.krots4 schreef : Mooie auto. Uitlaat hoort toch rechts bij deze auto?
De rest van de specs klopt inderdaad, dus die oranje knippers voor en achter.
Ik zag alleen op een van de interieur foto's een soort nieuw hip-achtig blauw lichtgevend ding in de klokkenkast (ieeek) en natuurlijk die lelijke hands-free set. En is die sterio van dat modeljaar, weet niet of ze toen al bigfronts leverden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, inderdaad, dat kastje had ik ook gespot maar dat 't is niet origineel. Geen idee wat 't is.Witte knippers zijn ook "passend" op een 960 als deze, maar niet origineel, geld dat zelfde dan voor de bigfront of was die echt toen als optie aanvinkbaar?henk 940LPT schreef : Dat blauwe licht komt volgens mij van een los kastje, te zien op een andere foto. Bigfronts zijn volgens mij al vanaf de nieuwe middenconsole in de 760 II (miv '89) passend voor de 760/760.
Voor de mensen die graag een blauwe 960 willen; hij heeft de prijs verlaagd naar 1000 euro.