Help uw naaste

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2010 18:45 #1079252 door Ries van Lomwel
Help uw naaste is gemaakt door Ries van Lomwel
Vandaag onverwacht toch iets goed gedaan in deze wereld (uiteraard niet zonder de tussenkomst van mijn groene Volvo) : De buurman aan het eind van de straat (een knappe 960 sedan uit 1995 leer alles toetie alles erop een eraan) toch al 80 jaar wist even niet hoe ie verder moest want de auto startte niet.... Wat zegt ie; geen 3 weken mee gereden vanwege die sneeuwrotzooi Ries... Ik zet de groene ernaast, kabeltjes erop en een keer starten en ja hoor daar ging ie weer. Even een rondje gereden met die 960 om de accu een beetje op te laden e.e.a. even doorgemeten en 13.5 leek me redelijk. Ik vraag en hoe zit dat dan met de boodschapjes, nou toen kwam de aap uit de mouw, al drie weken geen echte boodschappen gedaan ( eten van de planken uit de garage) ik stel in mijn onschuld voor om even samen naar de AH te rijden en de wagen vol te laden. Top idee ! Gezellig de 960 volgeladen, onwijs gelachen bij de AH, maar eenmaal thuis bij zijn vrouw was de wereld te klein. Fantastisch, vers brood en verse groenten! Nou ja een klein verhaal uit een klein dorp maar ik denk dat het wel zaak is om op onze (oudere ) medeburgers te letten zeker nu de winter langer duurt dan we gewend zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2010 20:27 #1265831 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi...
Mooi verhaal. Er is een spreekwoord dat zegt: Een mooiere wereld begint bij ons eigen. En dit is een mooi voorbeeld van.
Hier bij ons is het ook zo.
Buurvrouw van 83 komt een kwartiertje op onze baby letten terwijl ze slaapt, Mijn vrouw verzogt de voeten indien het nodig zou zijn.
De ene doet iets bij de andere indien nodig. Het voordeel om op het platte land te wonen.
Prettig weekend.
Hugo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC