2e hands autosites buitenland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 20:18 #1079221
door V700 register
2e hands autosites buitenland is gemaakt door V700 register
Ik heb al zitten zoeken, maar kan niet echt iets vinden.
Ik zoek gewoon 2e hands auto sites. Was met name op zoek naar duitse site, maar ik kom niet verder dan mobile.de en autoscout24.de
Is er voor duitsland bijvoorbeeld ook zoiets als gaspedaal.nl? Vind ik wel handig.
Wie helpt mij aan wat links om duitse auto`s te zoeken?
Ik zoek gewoon 2e hands auto sites. Was met name op zoek naar duitse site, maar ik kom niet verder dan mobile.de en autoscout24.de
Is er voor duitsland bijvoorbeeld ook zoiets als gaspedaal.nl? Vind ik wel handig.
Wie helpt mij aan wat links om duitse auto`s te zoeken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 20:37 #1265478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, Die zoek ik ook !!
Tja, Volgens mij is half Nederland op zoek naar Volvo's van voor 1Januari 1987 in DLD..... Ik kijk ook elke dag een paar keer naar Volvo's/Mercedessen/Audi's etc.en volgens mij met vele anderen.....
Ik kijk ook nog naast de genoemde www.autoscout24.de & www.mobile.de nog naar www.pkw.de & www.autobild.de Alleen er staat bijna niks op....Da's wel jammer. Maar vlgs mij is mobile.de toch echt de grootste (?!?!)
Vrgr Björn
Ik kijk ook nog naast de genoemde www.autoscout24.de & www.mobile.de nog naar www.pkw.de & www.autobild.de Alleen er staat bijna niks op....Da's wel jammer. Maar vlgs mij is mobile.de toch echt de grootste (?!?!)
Vrgr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 20:39 #1265479
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pkw en autobild kende ik nog
pkw en autobild kende ik nog niet. Ik ga er eens snuffelen. Bedankt voor de tip!
- Jelle Postma
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2010 21:56 #1265495
door Jelle Postma
Beantwoord door Jelle Postma in topic Kijk eens op.........
Hi,kijk eens op de Duitse E-bay.Daar staat regelmatig wat leuks tussen.Door de bank genomen passen Duitsers behoorlijk goed op hun auto.Natuurlijk wel rekening houden met de invoer.Qua tijd moet je er ook wel wat in investeren,maar kijken is altijd beter!! Degene die een goed verhaal bij de auto zet is vaak ook serieus.Maar... houdt ,,gezonde,, achterdocht! gr.Jelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 09:27 #1265526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijstje
Duitsland Mobile Autoscout Zweden Blocket Bilweb Noorwegen Finn Finland Netti Auto Frankrijk Le Bon Coin Anciennes Webmycar Polen Motoallegro Tsjechië Autobazar België Kazapa 2ehands Oostenrijk Car4you Zwitserland Car4you GB Car and Classic (Vooral klassiekers) Pistonheads Autotrader UK Italië Subito Portugal OLX Custojusto Spanje Segundamano Autoscout.es Griekenland Aggeliopolis USA Craig's List Cars.com Cars-on-line
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 12:27 #1265560
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic adressen,
hallo,ook een leuke site is <a href="
www.secondamono.it/
">
www.secondamono.it
, dit is een soort italiaanse marktplaats,kun je gewoon zoeken per merk,en regelmatig oude volvo,s voor weinig te koop
Ook <a href=" www.blocket.se/ "> www.blocket.se is leuk,tenslotte is malmo maar ruim 600 km vanwaar ik woon,heb daar eens zo,n mooie gele 850 t5-r gekocht,en kreeg er drie sets wielen bij,zelfs èèn met spijkertjes er in
Maar meestal kijk ik op mobile.de of autoscout24.de,en mijn laatste auto een 960 3.0 heb ik op <a href=" www.e-bay.de/ "> www.e-bay.de gekocht.
Ook <a href=" www.blocket.se/ "> www.blocket.se is leuk,tenslotte is malmo maar ruim 600 km vanwaar ik woon,heb daar eens zo,n mooie gele 850 t5-r gekocht,en kreeg er drie sets wielen bij,zelfs èèn met spijkertjes er in
Maar meestal kijk ik op mobile.de of autoscout24.de,en mijn laatste auto een 960 3.0 heb ik op <a href=" www.e-bay.de/ "> www.e-bay.de gekocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2010 12:41 #1285176
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heel mooi lijstje :-)
Staat nu in de favorieten.
Dank Rob
Dank Rob
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2010 17:18 #1285189
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic spelfoutje
Postma gaf door:
België Kazapa 2ehands
moet Kapaza zijn.
groeten.
jb
België Kazapa 2ehands
moet Kapaza zijn.
groeten.
jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2012 23:50 #1366557
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie weet een autosite in Denemarken
Is er ook zo'n site bekend in Denemarken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2012 23:51 #1366558
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is dit
Moderators: Jerry Stam