Welke schatten vond jij??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs zoon van eerste eigenaar gesproken die mij wist te vertelleen erg leuke dingen op de achterbank gedaan te hebben.
pennen.
geld (guldens dubbeltjes)
pakje kaugom
kam
haarspeltjes
etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Voor de rest heb ik nooit veel bijzonders gevonden buiten wat muntstukken en pennen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen ik bijna een jaar geleden trots als een aap thuiskwam met de 'nieuwe' Volvo had ik meteen mot met mijn vrouw: De auto stonk naar rook.
Tja. Ik ruik zelf heel slecht (vind ik vaak wel handig), maar ik had inderdaad bij de proefrit onder (!) de asbak in het zekeringenbakje wel al wat as gevonden en het interieur werd her en der ook opgefleurd door brandplekjes. Inmiddels snap ik wel dat mijn vrouw wat rook, want ik heb inmiddels na demontage van de voorstoelen en middenconsole ongeveer een halve jaarproductie van Koninklijke Niemeijer gevonden aan sigarattenpeuken. Verder dronk de vorige eigenaar kennelijk ook graag koffie in de auto. Aan de bestuurderskant behoorlijk wat plakkerige bruine plekken gevonden, ook onder de bekleding van de voorstoel.
Onder de achterbank en in de kofferbak een halve kruiwagen zand, waar ik vervolgens onze stofzuiger mee naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen (want ik vond dat het zand eruit moest).
Verdere waardevolle zaken: onder de stoelen een stuiver met een plakkerig dropje eraan gekleefd en een pen met daarop 'een gelukkig en gezond 2000 toegewenst'. De pen deed het niet meer.
Ondanks (of mede dankzij) het bovenstaande raak ik almaar verknochter .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder de standaard zaken: munten (uit het euro- én guldentijdperk), ladingen pennen, drop, peuken, speelkaarten, visitekaartjes, kassabonnen, van álles.
Die overigens níet uit de radio kwamen, maar gewoon uit de auto...
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien een knuppel en Mag-Lite officieel niet in de auto binnen handbereik mag liggen en een beetje forse dildo volgens mij best hard aan kan komen, ......Jee schreef : 1 zwarte dildo
Hoe wij ook met gedachten puzzelden, de combinatie bleef vreemd. Roer je dan in de koffie met een lepeltje en bij een mok met een dildo ?
Nah....maar echt wel met stip op 1 ja,....rariteiten.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-