Welke schatten vond jij??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 15:49 #1264774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Saai
Ik ben nog geen spannede dingen tegekomen. (behalve vlek op achterbank)
Zelfs zoon van eerste eigenaar gesproken die mij wist te vertelleen erg leuke dingen op de achterbank gedaan te hebben.
pennen.
geld (guldens dubbeltjes)
pakje kaugom 
kam
haarspeltjes
etc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 15:52 #1264775 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic "(behalve vlek op
"(behalve vlek op achterbank) Zelfs zoon van eerste eigenaar gesproken die mij wist te vertelleen erg leuke dingen op de achterbank gedaan te hebben. "
Kijk, dat zijn dan weer dingen die ik écht niet wil vinden en al helemaal niet wil weten.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 18:07 #1264800 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic originele sleutel.
Toen ik 9 jaar geleden mijn 280Se aanschafte ontbrak de tweede originele sleutel.  Jammer maar niets aan te doen. Bij de eerste grote stofzuigactie hoorde ik op een gegeven moment ineens iets groters de stofzuiger ingaan. Kijken en wie schetst mijn verbazing? De verloren gewaande tweede sleutel was terecht.
Voor de rest heb ik nooit veel bijzonders gevonden buiten wat muntstukken en pennen.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 21:01 #1264843 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koffie en sigarettenpeuken
Profiel van de vorige eigenaar van mijn auto: Roker, dronk zwarte koffie met suiker, geen al te vaste hand, die graag naar het strand ging of Paris-Dakar met de Volvo geprobeerd heeft. 
Toen ik bijna een jaar geleden trots als een aap thuiskwam met de 'nieuwe' Volvo had ik meteen mot met mijn vrouw: De auto stonk naar rook.
Tja. Ik ruik zelf heel slecht (vind ik vaak wel handig), maar ik had inderdaad bij de proefrit onder (!) de asbak in het zekeringenbakje wel al wat as gevonden en het interieur werd her en der ook opgefleurd door brandplekjes. Inmiddels snap ik wel dat mijn vrouw wat rook, want ik heb inmiddels na demontage van de voorstoelen en middenconsole ongeveer een halve jaarproductie van Koninklijke Niemeijer gevonden aan sigarattenpeuken. Verder dronk de vorige eigenaar kennelijk ook graag koffie in de auto. Aan de bestuurderskant behoorlijk wat plakkerige bruine plekken gevonden, ook onder de bekleding van de voorstoel.
Onder de achterbank en in de kofferbak een halve kruiwagen zand, waar ik vervolgens onze stofzuiger mee naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen (want ik vond dat het zand eruit moest).
Verdere waardevolle zaken: onder de stoelen een stuiver met een plakkerig dropje eraan gekleefd en een pen met daarop 'een gelukkig en gezond 2000 toegewenst'. De pen deed het niet meer.
Ondanks (of mede dankzij) het bovenstaande raak ik almaar verknochter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2010 21:17 #1264848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een CD...
...van de Beegees nog wel. Speciale uitgave van 'The Mail on Sunday' zo te zien. Zat in de net ingebouwde SC805-radio uit Engeland.
Verder de standaard zaken: munten (uit het euro- én guldentijdperk), ladingen pennen, drop, peuken, speelkaarten, visitekaartjes, kassabonnen, van álles.
Die overigens níet uit de radio kwamen, maar gewoon uit de auto...

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2010 08:14 #1264897 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic schatten uit de volvo
De grootste 'schat' gevonden in een 740 estate waren twee briefjes van 100 gulden (de snip) Destijds een enorm bedrag. Uiteraard getracht de vorige eigenaar te achterhalen maar dat lukte niet. Lekker van uit eten geweest !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2010 08:39 #1264902 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afslaan.

Jee schreef : 1 zwarte dildo
Hoe wij ook met gedachten puzzelden, de combinatie bleef vreemd. Roer je dan in de koffie met een lepeltje en bij een mok met een dildo ?

Aangezien een knuppel en Mag-Lite officieel niet in de auto binnen handbereik mag liggen en een beetje forse dildo volgens mij best hard aan kan komen, ......
Nah....maar echt wel met stip op 1 ja,....rariteiten.........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2010 22:18 #1265016 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic krikken
twee stuks lagen er onder mijn vloer..... En in de rugleuningzak van de passagiersstoel zat een, jawel, VHS-cassete met daarop 'de beste helikopterluchtgevechten vanuit de cockpit' Hij ligt nog op zolder dus als er een liefhebber is... voor de verzendkosten is hij de jouwe.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2010 22:33 #1265019 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Peug 309...
Maar wel apart, een broodje kaas. (uit de motorruimte)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2010 00:18 #1265030 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Mag-Charger

Baseman schreef : knip
<u>Aangezien een knuppel en Mag-Lite officieel niet in de auto binnen handbereik mag liggen</u> en een beetje forse dildo volgens mij best hard aan kan komen, ......

Is dat zo Bas?? Want die van mij moet eigenlijk links onder de stoel komen te liggen...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC