oude bumperhoezen, wat doe ik er mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 11:18 #1078957
door V700 register
oude bumperhoezen, wat doe ik er mee? is gemaakt door V700 register
Dag mensen!
Vandaag is mijn autootje klaar bij de spuiter, nieuwe bumperhoezen voor en achter erop! Ik ben benieuwd.
Nu is het zo dat die oude er niet heel fris uitzagen (voor mijn doen dan, ik ben echt perfectionist) maar anderen zagen niet eens dat er krassen rondom en een put voorop in zaten van aanrijdingen (met dank aan alle mensen die zijn weggereden nadat ze er tegenaan zaten)
Nu is de vraag: Kan ik nog iemand blij maken met gebruikte bumperhoezen voor een zacht prijsje, denken jullie? Of heeft het geen zin die dingen mee te nemen?
Vandaag is mijn autootje klaar bij de spuiter, nieuwe bumperhoezen voor en achter erop! Ik ben benieuwd.
Nu is het zo dat die oude er niet heel fris uitzagen (voor mijn doen dan, ik ben echt perfectionist) maar anderen zagen niet eens dat er krassen rondom en een put voorop in zaten van aanrijdingen (met dank aan alle mensen die zijn weggereden nadat ze er tegenaan zaten)
Nu is de vraag: Kan ik nog iemand blij maken met gebruikte bumperhoezen voor een zacht prijsje, denken jullie? Of heeft het geen zin die dingen mee te nemen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 11:28 #1263604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bumperhoes
<div>Niels,</div><div>wat vraag je voor de voorbumperhoes?</div><div>Is de achterhoes hetzelfde als voor een 945? Zoja wat wordt dan de totaalprijs?</div><div>Ik ben wel geintereseert</div><div>Groet,</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 11:55 #1263607
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet het zelfde
Dag Ben,
Dank voor je reactie. Voor alle info en foto's zie; www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/30467
De achterbumperhoes van een 944 en 945 zijn helaas niet gelijk. Ik verkoop ze tegen elk aanneembaar bod.
Dank voor je reactie. Voor alle info en foto's zie; www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/30467
De achterbumperhoes van een 944 en 945 zijn helaas niet gelijk. Ik verkoop ze tegen elk aanneembaar bod.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 11:57 #1263608
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelfde
Je kunt een advertentie plaatsen, dat zou eigenlijk een betere constructie voor een dergelijk aanbod zijn. Ik heb nog een voorbumperhoes (niet netjes) die ik niet kwijtraak. Je moet volgens mij een beetje mazzel hebben en net iemand treffen die die kleur nodig heeft. Anders de decoupeerzaag erin ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 12:11 #1263613
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Dag Henk,
Ik wist me niet zo veel raad met die hoezen, dus ik dacht laat ik evenmeningen peilen. Ondertussen heb ik echter reeds een advertentie geplaatst. En die zaag... oef, dat doet dan wel weer pijn.
Ik wist me niet zo veel raad met die hoezen, dus ik dacht laat ik evenmeningen peilen. Ondertussen heb ik echter reeds een advertentie geplaatst. En die zaag... oef, dat doet dan wel weer pijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-01-2010 23:22 #1263699
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ideetje
Hallo Niels
Misschien heeft er iemand plannen voor ene barretje/tapkast/discohoek waar ie de bumper omheen zou kunnen monteren.
groetjes
Mathy
Misschien heeft er iemand plannen voor ene barretje/tapkast/discohoek waar ie de bumper omheen zou kunnen monteren.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2010 00:19 #1263708
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic offer
Dan wil ik daar -na een financiele tegemoedkoming uiteraard- best een van mijn bumper's voor op offeren. Wat zeg ik; allebei, lekkere grote barMathy schreef : Hallo Niels
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam