Inventarisatie Groupbuy originele Volvo mattenset >> korting met group buy EDIT: LEVERBAARHEID
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb zojuist de vier mattensets bij van Roosmalen opgehaald in Tilburg. Ik probeer morgen de boel te versturen aan jullie 3. Ze zitten in een kunststof zak, dus ik zal er karton aan toevoegen voor stevigheid. Ik zal jullie op de hoogte houden van de verzendprijs als het eventueel duurder uit zal vallen dan de geschatte 7 euro.
Aja; de vastzet elementjes zitten netjes in de zak bijgevoegd met een installatie briefje/handleiding.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oja, kleine tip voor de bevestiging: Doe het een beetje voorzichtig en niet TE enthousiast zoals ondergetekende deed... Mijn beide handen liggen nu namelijk open met een snee van een centimeter aan ieder van mijn wijsvingers veroorzaakt door de schroefjes die je in je tapijt moet schroeven. Lekker bloederig tafereel was dat, haha.
Veel plezier er mee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb ze binnen hoor. Lagen bij de buren. Die wisten precies hoe laat het weer was
Mooie pasvorm hebben ze.
Bedankt voor je moeite!
Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hahaha, sja. In ieder geval fijn dat de buren er waren, anders had je zelf een tripje naar ´t postkantoor moeten maken. Past niet echt door de brievenbus.mvloo schreef : Hoi Niels,
Ik heb ze binnen hoor. Lagen bij de buren. Die wisten precies hoe laat het weer was.
Mooie pasvorm hebben ze.
Bedankt voor je moeite!
Mark
Ik vond de pasvorm ook wel strak. Her en der leken ze me ietsje te groot, maar dat kan ook komen omdat het tapijt in de auto wat uitgelebbert is in de loop der jaren. Moet sowieso nog een nieuw/goede staat verkerend gebruikt tapijt voor de bestuurderskant in zwart hebben. Daar zit een fors gat in ter hoogte van die driehoeksvorm tegen de middenconsole.
Enne, graag gedaan hoor.