Inventarisatie Groupbuy originele Volvo mattenset >> korting met group buy EDIT: LEVERBAARHEID

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2010 01:15 #1265736 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic matten
Oh mooi, ik wacht het af!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 20:29 #1266658 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mattensets opgehaald!
Dag allemaal,
Ik heb zojuist de vier mattensets bij van Roosmalen opgehaald in Tilburg. Ik probeer morgen de boel te versturen aan jullie 3. Ze zitten in een kunststof zak, dus ik zal er karton aan toevoegen voor stevigheid. Ik zal jullie op de hoogte houden van de verzendprijs als het eventueel duurder uit zal vallen dan de geschatte 7 euro.
Aja; de vastzet elementjes zitten netjes in de zak bijgevoegd met een installatie briefje/handleiding.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 23:35 #1266700 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi zo
Dus met een beetje geluk zaterag een mooi nieuw mattensetje in de wagen. Zat goed staan bij het grijze interieur dat ik erin aan het zetten ben.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 00:52 #1266710 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic matten
Super!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2010 15:19 #1266768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verstuurd!
Zojuist (15.00u) bij het postkantoor hier in Eastwood de drie sets ingeleverd. Ik heb de zak nog even opengeknipt van onder (want zo blijft dat lekkere grote Volvo logo bovenaan onbeschadigd ) en er karton in gedaan zodat ze onbeschadigd zullen blijven en vouwen niet 1,2,3, zal gaan. Alle sets zijn compleet, dus de inhoud is vier stuks mat, inclusief twee bevestigings schroefjes/dingetjes voor de bestuurder en de bijrijder. De verzendprijs die ik in gedachte had klopte gelukkig. Voor vier uur verzonden is volgens mij de volgende dag thuis. Maar dat weet ik niet zeker.
Oja, kleine tip voor de bevestiging: Doe het een beetje voorzichtig en niet TE enthousiast zoals ondergetekende deed... Mijn beide handen liggen nu namelijk open met een snee van een centimeter aan ieder van mijn wijsvingers veroorzaakt door de schroefjes die je in je tapijt moet schroeven. Lekker bloederig tafereel was dat, haha.
Veel plezier er mee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2010 09:48 #1266869 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe heb je dat nou voor
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen Niels? Hopenlijk geen bloed over je nieuwe matten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2010 14:21 #1266901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bloed, zweet en tranen

Kasper87 schreef : Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen Niels? Hopenlijk geen bloed over je nieuwe matten.

Haha, bijna-dood-ervaringen tijdens het monteren, maar gelukkig geen bloed op de matten!

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2010 17:26 #1266925 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Binnen
Hoi Niels,
Ik heb ze binnen hoor. Lagen bij de buren. Die wisten precies hoe laat het weer was :-).
Mooie pasvorm hebben ze.
Bedankt voor je moeite!
Mark

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2010 22:04 #1266997 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic matten

mvloo schreef : Hoi Niels,
Ik heb ze binnen hoor. Lagen bij de buren. Die wisten precies hoe laat het weer was :-).
Mooie pasvorm hebben ze.
Bedankt voor je moeite!
Mark

Hahaha, sja. In ieder geval fijn dat de buren er waren, anders had je zelf een tripje naar ´t postkantoor moeten maken. Past niet echt door de brievenbus.
Ik vond de pasvorm ook wel strak. Her en der leken ze me ietsje te groot, maar dat kan ook komen omdat het tapijt in de auto wat uitgelebbert is in de loop der jaren. Moet sowieso nog een nieuw/goede staat verkerend gebruikt tapijt voor de bestuurderskant in zwart hebben. Daar zit een fors gat in ter hoogte van die driehoeksvorm tegen de middenconsole.
Enne, graag gedaan hoor.

Moderators: Jerry Stam