Hoe demonteer ik mijn motorblok in 1 minuut ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 19:45 #1078642
door V700 register
Hoe demonteer ik mijn motorblok in 1 minuut ? is gemaakt door V700 register
Recept:
Volvo Graafmachine
Uw prachtige volvo
Men graaft de motor uit uw prachtige Volvo.
Vanaf 3:00 de demontage
Vanaf 5:30 de montage
<a href="">
Volvo Graafmachine
Uw prachtige volvo
Men graaft de motor uit uw prachtige Volvo.
Vanaf 3:00 de demontage
Vanaf 5:30 de montage
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 20:07 #1261467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelfs met zand erin
Zand in de carberateur en gewoon door blijven lopen.
Redblocks bewijs van kwaliteit toch .
Ook niet makkelijk dubbel te vouwen aan de rechtervoorkant met pootjes van shovel/graafmachine ?

Redblocks bewijs van kwaliteit toch .
Ook niet makkelijk dubbel te vouwen aan de rechtervoorkant met pootjes van shovel/graafmachine ?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 20:13 #1261468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Erg flauw.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 20:25 #1261471
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een duidelijk voorbeeld van
Een duidelijk voorbeeld van verveling. Maar ik zou wat anders gaan doen als ik me verveelde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 20:25 #1261472
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad.
wel knap dat
inderdaad.
wel knap dat het allemaal zo lang door kan gaan na de sloop pogingen, maar ik vind het wel een beetje ziek als mensen er zon enorm genoegen in hebben om dingen compleet te slopen. Kijk, ik sloop ook wel eens iets (meestal perongeluk), maar dit is toch wel op een heel nieuw level, deze lompheid.
wel knap dat het allemaal zo lang door kan gaan na de sloop pogingen, maar ik vind het wel een beetje ziek als mensen er zon enorm genoegen in hebben om dingen compleet te slopen. Kijk, ik sloop ook wel eens iets (meestal perongeluk), maar dit is toch wel op een heel nieuw level, deze lompheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 22:12 #1261503
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jongens, kom op man.
Leuk toch? Maak je niet druk. Die gasten hebben wel gevoel voor humor. Motorkap nog netjes dicht doen... Ik lach mij kapot! Heel leuk. Leef en doe eens een keer iets geks. Of wat vaker
Robert
PS: zag dat het een B21A motor was. Heb ik ook gehad in mijn 244, een paar ton op LPG mee gereden tot aan 450.000km totaal en leek nooit stuk te gaan. Is ook nooit gebeurd en heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad behalve af en toe de contactpunten bijstellen. Dat was alles. Regulier onderhoud: olie verversen en klepspeling asftellen/controleren.. Startte altijd.
Robert
PS: zag dat het een B21A motor was. Heb ik ook gehad in mijn 244, een paar ton op LPG mee gereden tot aan 450.000km totaal en leek nooit stuk te gaan. Is ook nooit gebeurd en heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad behalve af en toe de contactpunten bijstellen. Dat was alles. Regulier onderhoud: olie verversen en klepspeling asftellen/controleren.. Startte altijd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2010 22:52 #1261513
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeft toch niks met dom te
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2010 02:48 #1261537
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mwoa
Dit hoeft van mij ook niet perse. En niet omdat het een Volvo is of zo. Ik bedoel hier wordt eigenlijk niemand beter van, toch? En het milieu al helemaal niet. Mag dan zijn dat die 240 afgeschreven was, als ze 'm nou uit elkaar hadden geschroefd voor onderdelen hadden ze er nog mensen blij mee kunnen maken.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2010 08:36 #1261542
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Lol
Ik kan hier toch ook wel de lol van inzien, wij reden vroeger ook auto's helemaal aan gort op een weiland. Auto's die anders direct naar de sloop zouden zijn gegaan. Wij hadden er nog een hoop plezier van, en ik heb er een hoop van opgestoken.... de karretjes zo lang mogelijk rijdende houden.
Ach en milieu enzo..... dan doet het mij meer pijn als ik door het Ruhrgebied rijd ofzo iets. Kijk gelukkig doen ze dit niet op een dagelijkse basis, neem ik aan.
Ik zie de humor wel, en ergens toch best een beetje reclame..... voor onze bakstenen?

GG
Ach en milieu enzo..... dan doet het mij meer pijn als ik door het Ruhrgebied rijd ofzo iets. Kijk gelukkig doen ze dit niet op een dagelijkse basis, neem ik aan.
Ik zie de humor wel, en ergens toch best een beetje reclame..... voor onze bakstenen?

GG
Moderators: Jerry Stam