Officieel Lid en wat ik bijdraag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 19:55 #1078498 door V700 register
Officieel Lid en wat ik bijdraag is gemaakt door V700 register
Beste leden,
Sinds heden ben ik officieel erkend als lid van de vereniging. Ik heb al aardig wat ervaringen opgedaan via de vereniging, maar het is toch anders !
Ik ben lid geworden om hulp te krijgen bij vragen, problemen, oplossingen en vooral bij de toepassing van oplossingsrichtingen.
Helaas ben ik onhandig geboren. Ik vind veel boeiend, maar gereedschap.....het voelt niet goed.
Om bij te dragen aan de ledenclub, haak ik dus af bij technische autoproblemen. Ik ga ze niet uit de weg, maar zoek ze zeker niet op!
Wel kan en wil ik leden op een andere manier helpen. Voor al je rechtsbijstand, vragen/ zaken, schaderegelingen (ook letsel), kan je bij mij als lid terecht. Samen met mijn vrouw (ook jurist) behandelen wij al je zaken (met uitzondering van strafrecht). Belangrijker.....kostenloos
Leek mij een aardige bijdrage. Je weet maar nooit !
Wellicht tot horens.
Jeroen  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 20:04 #1260545 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
<div>Jeroen,</div><div>welkom bij de vereniging. Ook ik heb een soort van sleutelvrees maar op sleuteldagen onder begeleiding kom je een heel eind.</div><div>En het is heel prettig dat je je diensten als jurist aan bied aan de vereniging. Komt nog wel eens van pas bij sommige discussies. </div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 20:07 #1260546 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Divers pluimage
Hallo Jeroen,
Welkom bij deze interessante club! Eén van de meest interessante aspecten van de club vind ik de diversiteit van de aard van de leden. Van postacademisch geschoold tot ongeschoold, van groen tot rijp, van bijstand tot 2 ton inkomen, van chauffeur tot administrateur, van piloot tot bedrijfsarts, van auto-verzamelaars tot mensen die met een klein budget hun mobiliteit juist in stand proberen te houden. Waar dergelijke menselijke diversiteit elkaar nogal eens pleegt te mijden, is het juist in deze club aan de stamtafel, het object "Volvo" dat de binding aanbrengt en mensen met elkaar aan het praten zet.
Kortom: een interessant divers pluimage. En al die diversiteit geeft kleur aan deze club. En al hun kennis en vaardigheden zijn wel ergens goed voor. Dat is de potentiële kracht van een dergelijk netwerk, wellicht zelfs handiger dan LinkedIn, e.d.! Want daar roer je toch relatief veel in je "eigen" netwerk.
Groet,
Lieme Huib

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 20:18 #1260551 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Welkom
Beste Jeroen,
Welkom als lid van de vereniging! Sympathiek dat je jouw diensten op ander gebied aanbiedt, maar je hoeft je hiertoe niet verplicht te voelen. Ook de ervaringen die je opdoet met je auto kan je delen met anderen zonder dat je technisch bent, en het is ook (vooral) een gezelligheidsvereniging. Bij ontmoetingen en hier op het forum.
Hopelijk zien we elkaar eens op een sleuteldag of een andere evenement.
Heb je al een foto van je auto geplaatst? Dat vinden we altijd leuk. En je kan het autoregister (links in het menu) gebruiken om je autogegevens vast te leggen, als je dat wilt. 

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
09-01-2010 22:54 #1260592 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic Met schild
jeroen,
Welkom nu eindelijk met schild <a href=" www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10 " target="_blank"> cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203FC.gif " title="Click to get more." /> 

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 23:04 #1260594 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Van harte welkom Jeroen,en fideel wat je aanbiedt al is dat helemaal niet nodig natuurlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 23:22 #1260598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook nuttig..
Welkom Jeroen,

waarop ik handig inspring met de vraag:
Als er hier mensen zijn met een verbouwingswens(schilderwerk, timmerwerk, meubels, kasten en wat dies meer zij)
www.bouhous.nl
Helaas niet kostenloos  tenzij het om een substantiële verbouwing aan mijn volvo gaat

groet,

Jacow 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2010 10:43 #1260627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeer genereus!
hallo Jeroen,
Welkom in de club! Ik kan je aanbod niet anders dan zeer genereus kwalificeren, maar ik blijf ernaar streven niet in een juridisch conflict verzeild te raken . Ik hoop dat je veel plezier aan het lidmaatschap gaat beleven.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC