In loggen

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2010 22:33 #1078452 door Henk Huisman (GAST)
In loggen is gemaakt door Henk Huisman (GAST)
Ik wordt er simpel van dat je iedere keer moet in loggen kan dat nou echt niet anders.  Wou ergens even op reageren had mijn stukje tekst klaar en wil het op het forum zetten, mis moest weer eerst opnieuw in loggen, dus stukje weer weg…..dus ook weer het stukje tekst opnieuw maken en dit is mij al een paar keer vaker overkomen.  Dan denk ik laat maar zitten, en dat is toch niet de bedoeling dacht ik. Ook bij het lezen van wat langere stukken op het forum waar je wel 3 pagina,s bij zijn en klik je dan op een link in een stuk tekst dan moet je vaak weer in loggen.  Het spijt mij ik vindt dit echt niet van deze tijd net zo goed met het plaatsen van de foto,s dat is veel te omslachtig sorry voor de mensen die hun best doen om het draaiende te houden.Maar dit kan volgens mij echt wel anders.  Groet, Henk    

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jelle Postma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2010 22:52 #1260243 door Jelle Postma
Beantwoord door Jelle Postma in topic ,,leden voor leden,,
Hi,Henk,ik heb hetzelfde,maar dan bij de link,,leden voor leden,,.Je wordt dan uitgelogd en moet weer opnieuw inloggen om er bij te komen.Het heeft in ieder geval de aandacht van onze webmaster Tamas,heeft hij mij verteld.Ik ben er van overtuigd dat onze webmasters hier positief mee bezig zijn.Het is hier ook al eens ter sprake gekomen.De mannen komen er echt wel uit,alleen duurt het misschien wat langer.Per slot van rekening gebeurt het ook in hun vrije tijd voor onze vereniging.,,CHAPEAU,,!
Succes gewenst.       groet  , Jelle

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2010 22:57 #1260245 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan het zijn
kan het zijn dat jullie, door bijv gebruikmaking van oude favorieten, wisselen tussen de sites (zonder dat je wil) 

[ www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl ]
en 
[ www.volvo700vereniging.nl .] 

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2010 23:11 #1260246 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Ik had het net weer bij
Ik had het net weer bij het: Onderdeel Kletskoekonderdeelnummer waselement koudestartvervroeging  Daar staat een link in daar klikte ik op en er weer uit.
  En nee ik maakte geen gebruik van oude favorieten en was niet aan het wisselen tussen diverse sites  of zo.
   Groet, Henk

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2010 13:59 #1260323 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Inactiviteit timeout?
Het lijkt een inactiviteit timeout te zijn, ik mag ook meerdere keren per dag opnieuw inloggen. Dit vooral als ik ruim een uur niets gedaan heb op het forum. (gokje, niet echt gemeten) Misschien dat de gebruikte software versie deze optie nieuw heeft i.t.t. de oude versie. Ik access de site via de eigen naam (niet ...bit.nl)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2010 14:04 #1260308 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic link
De link is door mij geplaatst, ook ik ga de site op via www.volvo700vereniging.nl , doorgeklikt via de site en ik heb de link vanuit de browser gecopieerd.
Zou dus moeten werken zonder opnieuw een login uit te voeren.
Zelf wordt ik 1 keer per dag gevraagd in te loggen.
Firefox onthoudt id en password voor me, dus dat is 1 keer per dag doorklikken.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2010 15:47 #1260334 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic loggen

Het gehele systeem werkt sowieso LOG. Telkens een inlogkruis om eraan te beginnen. Maar, het heeft wel iets, geduld oefenen.

av jb

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2010 12:34 #1260660 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Login wordt weer onthouden
Ik weet niet war er veranderd is, maar ik hoef niet meer in te loggen na een dagje niet op het forum. Bedankt voor de aanpassing.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2010 12:40 #1260664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blij!

jhuijsmans schreef : Ik weet niet war er veranderd is, maar ik hoef niet meer in te loggen na een dagje niet op het forum. Bedankt voor de aanpassing.

Ook hier dezelfde vreugdevolle constatering!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2010 12:43 #1260663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel inlog probleem clubhuis
Er is nog wel een inlog probleem althans bij mij als ik op een link klik die naar clubhuis gaat.
Dan moet ik opnieuw inloggen.
Als ik naar<a href="/node/29949" target="_blank"> </a><a href="/node/29949" target="_blank">AGENDA</a> ga en daar op de website link klik in gele balk moet ik opnieuw inloggen.

Moderators: Jerry Stam