Vraagje over Volvo 960 2.5 I 24V uit 1995
- V700 register
- Nieuw lid
-
vandaar mogelijk de behoefte aan een 2.5 (je vroeg 'waarom geen V90?')john b schreef : Bij mijn weten is de 3.0 uitvoering meestal "automatisch", standaard dus, uitgerust met automaat, en bij de 2.5 is er keuze tussen automaat en handschakeling.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zijn er in Handbakjohn b schreef : Hallo Martijn,
Bij mijn weten is de 3.0 uitvoering meestal "automatisch", standaard dus, uitgerust met automaat, en bij de 2.5 is er keuze tussen automaat en handschakeling.
mvh jb
Nee hoor, ze zijn er ook in handbak:
With the demise of the 2.5 L engine, the M90 was paired with a detuned version of the 3.0 L engine.
en Volgen mijj Had Willem strik er een.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 2.5 met handbak is een meer-voorkomende combinatie dus als je een handbak zoekt, kom je daar eerder op uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou achter de historie van de wagen zien te komen, met de bijbehorende onderhoudsboekjes.
Zit er een trekhaak achter!! koppeling goed chekken, met een beetje geluk heb je een
WERELD wagen,waar je af en toe een ongemakje met gemak slikt, ik weet dit uit ervaring
want ik heb zelf zo''n wagen, fantasties.
En die ongemakjes kan je plezierig oplossen op de sleuteldagen.
Als je des ondanks nog twijfelt een ANWB keuring.
Veel wijsheid toe gewenst, en succes!!!!
januittb.volvo965.m90, 1995.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je 940 gewend bent, is de 960 een feest. Ik zou wel de onderhoudsgeschiedenis proberen te achterhalen, maar als die OK is zijn er weinig redenen om het niet te doen.
Zelf heb ik mijn eerste 960 (aug. 1996, 2.5 handbak) gekocht bij 302.000 km en in vier jaar probleemloos naar de 433.000 gereden.
In de tussentijd nog een XC70 gehad als beoogd opvolger, maar die kon er niet aan tippen, dus werd de XC verkocht en bleef de 960.
En toen de eerste 960 een harde aanvaring had gehad, stond er binnen de kortste keren weer een andere 960 op het "erf".
Succes en geniet!
Arthur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Wat bedoel je met de opmerking : Als je 940 gewend bent, is de 960 een feest ? Ik heb allebei de autos bereden maar de 940 is zeker niet minder dan de 960 hoor!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En een 960 sedan 2.5 koop je tegenwoordig voor grijpstuivers
alleen, kom er nog maar eens af voor een redelijke prijs
als je ziet wat een S80 tegenwoordig kost bij de dealer...
link.marktplaats.nl/300619753
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
 
EN INMIDDELS IS DE PRIJS VERHOOGD NAAR:
Für ExportJaPreisCHF 4'900.-
 
Ook in CH hebben ze kennelijk iets van de VOC-mentaliteit overgejodeld.
av jb
 
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





