Magazijn uitlaten leegverkoop op MP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 19:04 #1259968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic te laat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2010 22:53 #1260004
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Graag gedaan.

En de tweede ad is ook al weer verdwenen, net als het "personeel"...
We doen ons best en blijven ons erover uitlaten.

av jb
En de tweede ad is ook al weer verdwenen, net als het "personeel"...
We doen ons best en blijven ons erover uitlaten.

av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 20:39 #1261865
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja Hoor
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 21:04 #1262060
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic en weer weg
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer. Uitlaten Magazijn Leegverkoop, Volvo!!! Kunnen de advertenties op deze pagina u misschien verder helpen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 21:13 #1262065
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitlaten uitverkocht, maarrr...
... ze doen nu (ook) aan katalysator-revisie en setjes winterbanden bij velgen. Zo hebben we nu wel een foto van de duim van de verkoper, en z'n compagnon in de achtergrond.
<a href=" link.marktplaats.nl/311490017 " target="_blank">Kijk maar
<a href=" link.marktplaats.nl/311490017 " target="_blank">Kijk maar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 21:19 #1262070
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En Bas...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 21:29 #1262072
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch nog antwoord.
Ik kheb toch nog antwoord ontvangen, vandaag:
De uitlaten zijn van de merk Asmet en ferroz.Welke uitlaatdeel heeft u nodig?Zou u het nummer van uw kenteken willen mailen?Alvast bedankt.Mvg,
Iemand die een mail krijgt met de melding, dat ik een buis zoek voor "een Volvo 945 (Estate dus) met starre achteras van modeljaar 1996 met B230FK, dus turbomotor" en dan nog om mijn kentekn vraagt, neemt naar mijn idee een beetje te weing moeite.Overigens heb ik het idee dat de verkoper in kwestie, heel erg hard bezig is met het plaasten van advertenties, en niet met verkopen.Inmiddels verkoopt ie ook karrevrachen vol met winterbanden, vanmiddar stonden er 75 advertenties van katalysators en vanmorgen rond 10 uur, stond er nog een lijst met ongeveer 80 advertenties voor uitlaatsystemen (van een vaag b of c merk.) Vreemd verhaal.
De uitlaten zijn van de merk Asmet en ferroz.Welke uitlaatdeel heeft u nodig?Zou u het nummer van uw kenteken willen mailen?Alvast bedankt.Mvg,
Iemand die een mail krijgt met de melding, dat ik een buis zoek voor "een Volvo 945 (Estate dus) met starre achteras van modeljaar 1996 met B230FK, dus turbomotor" en dan nog om mijn kentekn vraagt, neemt naar mijn idee een beetje te weing moeite.Overigens heb ik het idee dat de verkoper in kwestie, heel erg hard bezig is met het plaasten van advertenties, en niet met verkopen.Inmiddels verkoopt ie ook karrevrachen vol met winterbanden, vanmiddar stonden er 75 advertenties van katalysators en vanmorgen rond 10 uur, stond er nog een lijst met ongeveer 80 advertenties voor uitlaatsystemen (van een vaag b of c merk.) Vreemd verhaal.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 22:39 #1262109
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic uitverkocht

Stel vast dat ze 1 maand actief zijn op MP, vandaag een kleine 100 veelal dezelfde ad's geplaatst hebben. Gelet op het taalgebruik in de ad's, auto's die "voor de deur" staan, etcetera. Advies: houd je er verre van!

av jb
Stel vast dat ze 1 maand actief zijn op MP, vandaag een kleine 100 veelal dezelfde ad's geplaatst hebben. Gelet op het taalgebruik in de ad's, auto's die "voor de deur" staan, etcetera. Advies: houd je er verre van!

av jb
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2010 22:41 #1262110
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic bas,

het gaat juist om combinatie van persoonsgegevens, kenteken en chassisnummer. Blijf er weg.

jb
het gaat juist om combinatie van persoonsgegevens, kenteken en chassisnummer. Blijf er weg.

jb
Moderators: Jerry Stam