Wat een fantastische auto en vereniging hebben we toch
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wens jullie allemaal een gezond nieuwjaar zonder ongelukken! Groetjes Maarten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nieuw wordt hier met dezelfde egards bejegend als oud. Kluns krijgt net zoveel hulp en respons als Goeroe.
Ik wens iedereen hier een fris 2010 en hoop dat dit forum ook in 2010 dezelfde oase van medemenselijkheid zal blijven.
Salut
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Uiteraard kunnen we dat niet alleen. Tenslotte maken de leden de vereniging tot wat ze is. En ik deel jullie mening. Ik ben lid van verschillende autoclubs, maar er ik ken er geen één waar de sfeer en gezelligheid zo is als hier. De afgelopen 5 jaar heb ik jullie voorzitter mogen zijn. Dat gaat per februari 2010 veranderen. Dan vind ik het tijd worden om het stokje over te geven aan iemand anders. Nieuwe lente, nieuw geluid, zullen we maar zeggen. In deze jaren zijn we in staat gebleken met zijn allen om de vereniging op een hoger plan te tillen met een mooie website, een leuk forum, mooie toerritten, vele andere activiteiten zoals sleuteldagen en niet te vergeten het prachtige clubblad dat vanaf heden in full-color verschijnt. En op de nieuwjaarsreceptie zullen wij een serie verenigingskleding presenteren. Logisch gevolg is ook geweest dat we in de afgelopen 5 jaar qua ledental meer dan verdubbeld zijn. Van 230 begin 2005 naar 520 eind 2009.
Ik heb dus veel moois om op terug te kijken. En weet ook dat dankzij de steun en inzet van alle leden de vereniging in goede handen is. Tenslotte is het toch een beetje je kind. Maar net als in het echte leven komt er een moment om dat (dierbare) kindje los te laten. En dat zal nog niet meevallen, dat weet ik nu al.
Zo aan het einde van het jaar een mooi moment om jullie allemaal heel erg te bedanken. Voor je steun als lid in de eerste plaats. En verder al die mensen die op wat voor manier ook zich actief voor de vereniging hebben ingezet. Voor de leuke manier waarop we met elkaar onze hobby en passie hebben gedeeld. Voor jullie vertrouwen in ons als bestuur. Met elkaar hebben we er iets moois van gemaakt.
De uitdaging is om al het goede te koesteren en tegelijkertijd verder aan de vereniging te bouwen. Ook ik zal vanaf februari als gewone sterveling mijn ( dan bescheidener) bijdrage aan deze mooie vereniging blijven leveren.
Voor nu een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010. En dat het maar weer een prachtig Volvo-jaar mag worden.
Groeten, Jan.
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-

Voor iedereen wens ik een nieuw jaar Volvoorspoed en goede gezondheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goed 2010 allemaal!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
En zeker vergeten er een foto van te maken...MaartenG schreef : En vorige week 2 linnenkasten, een mahonie eettafel met 5 stoelen, een mahonie krantenbak en 2 betonnen engelen vervoerd, met de klep dicht!
Hebben we een speciale gallery voor. Zie <a href="/image/tid/2045" target="_blank">hier</a>.
Maar niet voor dieren, want die staan dan weer <a href="/image/tid/2048" target="_blank">hier</a>.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eea doorgegeven (waaronder een link naar desbetreffende topic) en geregeld! (Volgende week beginnen ze met inbouwen van de G3 installatie).
<a href="/node/16362"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/16362 www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/27472

Edit: Wanneer eea hier op de stoep staat maar eens eens een lidmaatschap aanvragen.