Wat een fantastische auto en vereniging hebben we toch

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 12:48 #1078288 door V700 register
Nooit geweten dat mijn digitale buitentemperatuurmeter ook verlicht kan zijn! Dank zij het forum weet ik het nu, binnenkort maar eens een lampje erin zetten.Een klein voorbeeld van het grote nut van dit forum... En vorige week 2 linnenkasten, een mahonie eettafel met 5 stoelen, een mahonie krantenbak en 2 betonnen engelen vervoerd, met de klep dicht! Een beetje gewicht op de quatrac-2 banden en het rijdt net zo soepel door de gladheid, geweldig!Kortom ik ben net als velen van jullie bijzonder content met de auto, het is dat ik bijgelovig ben anders zette ik het net als Rudiger onder mijn handetekening ;-) 
Ik wens jullie allemaal een gezond nieuwjaar zonder ongelukken! Groetjes Maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 13:09 #1259201 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even emo...
Voor het eerst van mijn leven ben ik lid van een vereniging (al moet mijn kleine bijdrage nog worden afgeschreven): de Volvo700 vereniging. Natuurlijk omdat deze vereniging het onderhoud van een Volvo 940 makkelijker maakt, maar ook omdat deze club - dit forum - zich als zeldzaam menselijk aftekent in de verder zo harde en egoistische wereld van internet.
Nieuw wordt hier met dezelfde egards bejegend als oud. Kluns krijgt net zoveel hulp en respons als Goeroe.
Ik wens iedereen hier een fris 2010 en hoop dat dit forum ook in 2010 dezelfde oase van medemenselijkheid zal blijven.
Salut

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 13:20 #1259206 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gezellige club
Helemaal mee eens.
Ik al heel veel gezellige momenten beleefd dankzij het forum en alle daarbij behorende zaken zoals sleuteldagen etc.
Laten we zo doorgaan allemaal.

Een goede jaarwisseling allemaal.
Peter

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 14:03 #1259209 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Eerlijk forum
Ik onderschrijf jullie mening en ben in 2010 voornemens ook lid te worden, tenzij de ballotagecommissie roet in het eten gooit....

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 14:56 #1259215 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Bijna verlegen.
Fijn om te horen dat jullie zoveel plezier aan de vereniging beleven. Dat is voor ons als bestuur ook een flinke opsteker. Jaarlijks steken we heel wat uurtjes in deze prachtclub en dan is het leuk om te lezen dat dat door anderen gewaardeerd wordt.
Uiteraard kunnen we dat niet alleen. Tenslotte maken de leden de vereniging tot wat ze is. En ik deel jullie mening. Ik ben lid van verschillende autoclubs, maar er ik ken er geen één waar de sfeer en gezelligheid zo is als hier. De afgelopen 5 jaar heb ik jullie voorzitter mogen zijn. Dat gaat per februari 2010 veranderen. Dan vind ik het tijd worden om het stokje over te geven aan iemand anders. Nieuwe lente, nieuw geluid, zullen we maar zeggen. In deze jaren zijn we in staat gebleken met zijn allen om de vereniging op een hoger plan te tillen met een mooie website, een leuk forum, mooie toerritten, vele andere activiteiten zoals sleuteldagen en niet te vergeten het prachtige clubblad dat vanaf heden in full-color verschijnt. En op de nieuwjaarsreceptie zullen wij een serie verenigingskleding presenteren. Logisch gevolg is ook geweest dat we in de afgelopen 5 jaar qua ledental meer dan verdubbeld zijn. Van 230 begin 2005 naar 520 eind 2009.
Ik heb dus veel moois om op terug te kijken. En weet ook dat dankzij de steun en inzet van alle leden de vereniging in goede handen is. Tenslotte is het toch een beetje je kind. Maar net als in het echte leven komt er een moment om dat (dierbare) kindje los te laten. En dat zal nog niet meevallen, dat weet ik nu al.
Zo aan het einde van het jaar een mooi moment om jullie allemaal heel erg te bedanken. Voor je steun als lid in de eerste plaats. En verder al die mensen die op wat voor manier ook zich actief voor de vereniging hebben ingezet. Voor de leuke manier waarop we met elkaar onze hobby en passie hebben gedeeld. Voor jullie vertrouwen in ons als bestuur. Met elkaar hebben we er iets moois van gemaakt.
De uitdaging is om al het goede te koesteren en tegelijkertijd verder aan de vereniging te bouwen. Ook ik zal vanaf februari als gewone sterveling mijn ( dan bescheidener) bijdrage aan deze mooie vereniging blijven leveren. 
Voor nu een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010. En dat het maar weer een prachtig Volvo-jaar mag worden.

Groeten, Jan.

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 15:29 #1259218 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic applaus voor je (ons) zelf
dit forum is denk ik een redelijke afspiegeling van de vereniging. Aangezien ik al lang lid ben van meerdere verenigingen heb ik moeten constateren, dat er in elke vereniging wel eens wat speelt tussen individuen, zo ook hier. De wijze waarop kibbelende partijen (eufemisme) terecht gewezen zijn door moderatoren - die er indertijd nog niet waren overigens - is bewonderenswaardig volwassen. Hier kan je met een gerust hart vragen of vertellen over technische zaken, maar ook uitstapjes maken naar off-topic dingen, en soms zelfs emotie tonen, zonder dat je direct (of indirect) wordt afgekat.

Voor iedereen wens ik een nieuw jaar Volvoorspoed en goede gezondheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 16:05 #1259223 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jeps
Al vijf jaar lid. Veel geleerd, en nog veel te leren... hahaha. Maargoed. Fijne mensen en -als ze doen wat ze horen te doen- ook best wel fijne woggies. :-)
Goed 2010 allemaal!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 18:13 #1259248 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Foto bij?
Hallo Maarten

MaartenG schreef : En vorige week 2 linnenkasten, een mahonie eettafel met 5 stoelen, een mahonie krantenbak en 2 betonnen engelen vervoerd, met de klep dicht!

En zeker vergeten er een foto van te maken...
Hebben we een speciale gallery voor.  Zie <a href="/image/tid/2045" target="_blank">hier</a>.
Maar niet voor dieren, want die staan dan weer <a href="/image/tid/2048" target="_blank">hier</a>.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 19:04 #1259249 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inhakend
Even inhakend over het nut van het forum. Bij de aankoop van mn 965 stelde men mij een 59ltr lpg tank voor, had hem liever groter gehad,... Even wat rondkijken op dit forum leerde mij dat er ook een 77ltr tank in past!
Eea doorgegeven (waaronder een link naar desbetreffende topic) en geregeld! (Volgende week beginnen ze met inbouwen van de G3 installatie). 
<a href="/node/16362"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/16362 www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/27472
&#160;
Edit: Wanneer eea hier op de stoep staat maar eens eens een lidmaatschap aanvragen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC