iPod interface SC radio's - iemand ervaring mee?

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2009 21:12 #1078220 door Jerry Stam (GAST)
iPod interface SC radio's - iemand ervaring mee? is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Na het kopen van wat Volvo onderdelen in de USA, kwam ik net deze advertentie op eBay tegen.
Zou wel erg lekker zijn ind e Volvo als gadget.
iemand ervaring met zoiets?

Our Level #2 iPOD input interface will allow you to connect your Apple iPOD/iPhone™ directly into your factory radio. We have rated this adapter level #2 because it will charge your iPod/iPhone & play the interface in digital quality thru your cars factory stereo system while connected. This interface is a great solution for adding a audio input to your factory car stereo. Never settle for a noisy radio frequency FM (RF) modulator / transmitter.
Factory Radio Compatibility: FULLY COMPATIBLE with the factory SC-*** Series Stereo that have a "CD" or "DISC" button, it would say this right on the front of the stereo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2009 21:25 #1258697 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet
Ziet eruit alsof het kan werken. Denk overigens niet dat je hiermee ook de ipod kan besturen via de radio (play, pause, next, previous etc). Met de huidige dollar is het wel aantrekkelijk. Kijk overigens ook eens of je die dingen gebruikt kunt vinden op ebay, kan veel goedkoper zijn.
Heb met dit ding geen specifieke ervaring, wel met een adapter waarmee ik een standaard Alpine 6CD wisselaar aan kan sluiten op mijn CT-906. Mijn CT gebruikt dezelfde wisselaar als de SC-series met 6CD wisselaar. Werkt 100%, vergt wel een extra voedingsdraadje. Nieuw in de US voor een dollar of 80, ik had uiteindelijk een gebruikte gevonden op Ebay die ik voor nog geen 17 euro op de mat had liggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 14:31 #1258758 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blitzsafe
Ik heb deze maar dan de tulp-versie (dus niet de Ipod stekker). Het geluid is voortreffelijk te noemen.
Kijk ook hier maar eens: <a href=" blitzsafe.com/catalog/volvo/s90/cat_527.html "> blitzsafe.com/catalog/volvo/s90/cat_527.html
<a href=" blitzsafe.com/catalog/volvo/s90/cat_527.html ">En hier een topic erover:  www.volvo700vereniging.nl/node/9551 "> www.volvo700vereniging.nl/node/9551
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/9551 ">En hier nog een:  www.volvo700vereniging.nl/node/23234 "> www.volvo700vereniging.nl/node/23234  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 17:31 #1258776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ipod aansluiting
Ik had speciaal voor mijn Ipod een autoradio met Ipod aansluiting gekocht (JVC). Dat was geen succes. De Ipod kon wel aangesloten worden, maar JVC schakelt de muzieklijsten uit, en brengt alles in alfabetische volgorde. Dat betekent eerst Abba, dan na 20 keer keuzeschakelaar indrukken Bach, dan na 80 keer indrukken barok. Is geen beginnen aan. Gelukking zat er ook een aux aansluiting op de radio. Met een simpere kabel voor 3,50 euro heb ik nu mijn eigen muzieklijsten weer terug.
Als je dus een aux ingang op je (auto)radio hebt zou ik dat maar eerst proberen.
&#160;
Hans Kakes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 17:56 #1258783 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ipot
Ik heb hem van Pioneer in de vrachtwagen en die werkt perfect ook met de Iphone

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 17:57 #1258784 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ipod !

okkie92 schreef : Ik heb hem van Pioneer in de vrachtwagen en die werkt perfect ook met de Iphone

met vriendelijke groeten
Arthur Scholten .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 18:28 #1258788 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic SC-nee.

Kakes010 schreef : Als je dus een aux ingang op je (auto)radio hebt zou ik dat maar eerst proberen.

De SC-series (van de topicstarter) van Volvo hebben geen aux-in.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC