Gezocht: montagehandleiding hoedeplank met rolhoes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2009 21:39 #1078202
door V700 register
Gezocht: montagehandleiding hoedeplank met rolhoes is gemaakt door V700 register
Ik ben op zoek naar de installatie /montagehandleiding voor de hoedeplank met rolhoes, om na te gaan of het idee wat ik heb, dat je gewoon een boor in het plastic van de C-stijl moet zetten, klopt.Dat lijkt me niet de bedoeling, maar ik kan het helaas niet nakijken.
Mailen mag, hardcopy per post mag ook, op mijn kosten.
Mailen mag, hardcopy per post mag ook, op mijn kosten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2009 23:11 #1258600
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen handleiding
Handleiding heb ik niet, maar heb twee jaar terug gewoon de boor erin gezet na goed passen en meten voor de juiste plek. De bekleding draait wel vervelend snel om je boor heen. Vooraf insnijden voorkomt dat je hele lange draden eruit trekt. Ik kon geen vooraf gemerkte plekken vinden. Misschien is van de binnenkant uit boren beter.
succes
succes
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2009 23:49 #1258605
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 8 gaatjes
Hallo Bas
Je moet als ik me niet vergis 4 grotere en 4 kleinere gaatjes boren. Hierin stop je een stukje kunststof dat speciaal voor dit doel gemaakt is. Als die stukjes kunststof erin zitten, blijven de grotere gaten over. Hierin passen de "schroeven" waarmee je de rolhoes met hoedenplank vastzet. Bestel gelijk wat extra schroeven, want als je een keer weinig geduld hebt, breken die nog wel eens af. De schroeven zijn (of waren?) overigens in vijf kleuren te krijgen.
groetjes
Mathy (die al eens een van die kunststofdingetjes heeft vervangen)
Je moet als ik me niet vergis 4 grotere en 4 kleinere gaatjes boren. Hierin stop je een stukje kunststof dat speciaal voor dit doel gemaakt is. Als die stukjes kunststof erin zitten, blijven de grotere gaten over. Hierin passen de "schroeven" waarmee je de rolhoes met hoedenplank vastzet. Bestel gelijk wat extra schroeven, want als je een keer weinig geduld hebt, breken die nog wel eens af. De schroeven zijn (of waren?) overigens in vijf kleuren te krijgen.
groetjes
Mathy (die al eens een van die kunststofdingetjes heeft vervangen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2009 17:08 #1258665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niemand?
Nergens een digitale of hardcopy?
Moderators: Jerry Stam