Feestje rondom de bijtelling!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2009 21:27 #1258316 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed nieuws
<div>ON TOPIC </div><div> </div><div>Ik ben blij met dit besluit. Hoewel ik er niet helemaal kan achterkomen of dit ook geldt voor rijders die over twee weken een auto kopen van 15jr of ouder. Overigens vraag ik me af of het economisch verkeer (taxatiewaarde?) wel zo gunstig is in mijn geval. Mijn verzekerde waarde is inmiddels bijna 18k. Daarmee zou de bijtelling behoorlijk hoger vallen dan een gemiddelde A-labeled auto. Of vergis ik me?</div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2009 22:26 #1258333 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic bron?

john b schreef : Bronvermelding van deze tekst vergeten?

av JB

Nee hoor, ik dacht dat jij het met je buitengewoon scherp observatie en inschattings vermogen wel zelf zou achter halen, de rest interesseert het waarschijnlijk geen fluit wat de bron is, derhalve leek het mij overbodig deze te melden.
GG,
&#160;

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2009 22:54 #1258337 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic bronvermelding
&#160;
Amen.
En fijne feestdagen gewenst.
&#160;
av jb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 00:20 #1258343 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Enorm Off Topic
Weer even enorm Off Topic:@Miquel: heb nu een paar dagen geprobeerd je nieuwe avatar te doorgronden maar kom er niet uit. Wat betekent het? want ik snap hem niet (ligt geheel aan mij hoor).Is het Latijn, is het grieks, is het brabants of oud Zweeds? Enne... ik vond Skepp veel mooier.Zo, en nu weer On Topic

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 09:42 #1258359 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic 1e peroon?

Chilm schreef : Weer even enorm Off Topic:@Miquel: heb nu een paar dagen geprobeerd je nieuwe avatar te doorgronden maar kom er niet uit. Wat betekent het? want ik snap hem niet (ligt geheel aan mij hoor).Is het Latijn, is het grieks, is het brabants of oud Zweeds? Enne... ik vond Skepp veel mooier.Zo, en nu weer On Topic

He Rob,
&#160;
het is latijn, en wel 1e persoon meervoud, Volvo is 1e persoon enkelvoud en betekend 'ik wentel/rol', Volvimus is dus te vertalen als 'wij wentelen/rollen'.
De pijlen wijzen min of meer naar Noord en Zuid.....
Bouke en ik zullen hier binnenkort op terug komen.
Nou John, kom maar op met je commentaar!
&#160;
Fijne feestdagen en een fantastisch 2010 gewenst!
GG,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 09:48 #1258360 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk maar uit hoor Miquel,
Kijk maar uit hoor Miquel, je krijgt zomaar een opmerking/reactie, welke je gerust als een sommatie in de zin der wet mag beschouwen
En dan zijn de rapen gaar

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 10:27 #1258361 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic commentaar.

EndlessQuest schreef : Kijk maar uit hoor Miquel, je krijgt zomaar een opmerking/reactie, welke je gerust als een sommatie in de zin der wet mag beschouwen

En dan zijn de rapen gaar

&#160;
Ach, ik ben wel wat gewend, ik krijg nu waarschijnlijk weer een heel relaas in de vorm van een copy-paste verhaal over waarom wel en waarom niet, opgebouwd uit een totaal onbegrijpelijke aaneenschakeling van quote's en 'ambtenaren' taal die een normaal mens zou doen duizelen.
Mijn voorgaande woorden waren waarschijnlijk om te laten merken dat het me niet eens meer zou verbazen wéér commentaar te krijgen uit dezelfde hoek, met als enige doel het commentaar geven zelf.......
Om deze enigzins voor te zijn een copy-paste van mij!
Radix praesens volv-Praesens indicativumact.sing.plur.pass.sing.plur.I.volvō[/b]volvimus I.volvorvolvimurII.volvisvolvitis II.volverisvolviminīIII.volvitvolvunt III.volviturvolvunturImperativusact.volvevolvite pass.volverevolviminīImperativus futurusII.volvitōvolvitōte II.volvitor—III.volvitōvolvuntō III.volvitorvolvuntorPraesens subiunctivumact.sing.plur.pass.sing.plur.I.volvamvolvāmus I.volvarvolvāmurII.volvāsvolvātis II.volvārisvolvāminīIII.volvatvolvant III.volvāturvolvanturImperfectum indicativumact.sing.plur.pass.sing.plur.I.volvēbamvolvēbāmus I.volvēbarvolvēbāmurII.volvēbāsvolvēbātis II.volvēbārisvolvēbāminīIII.volvēbatvolvēbant III.volvēbāturvolvēbanturImperfectum subiunctivumact.sing.plur.pass.sing.plur.I.volveremvolverēmus I.volverervolverēmurII.volverēsvolverētis II.volverērisvolverēminīIII.volveretvolverent III.volverēturvolverenturFuturum indicativumact.sing.plur.pass.sing.plur.I.volvamvolvēmus I.volvarvolvēmurII.volvēsvolvētis II.volvērisvolvēminīIII.volvetvolvent III.volvēturvolventurRadix perfecta volv-Perfectum indicativumact.sing.plur.I.volvīvolvimusII.volvistīvolvistisIII.volvitvolvēruntPerfectum subiunctivumact.sing.plur.I.volverimvolverīmusII.volverīsvolverītisIII.volveritvolverintPlusquam perfectum indicativumact.sing.plur.I.volveramvolverāmusII.volverāsvolverātisIII.volverātvolverantPlusquam perfectum subiunctivumact.sing.plur.I.volvissemvolvissēmusII.volvissēsvolvissētisIII.volvissetvolvissentFuturum perfectumact.sing.plur.I.volverōvolverimusII.volverisvolveritisIII.volveritvolverintInfinitiviact.pass.praes.volverevolvīperf.volvisseParticipiapraes.volvēns, -entisperf.volutus, -a, -umfut.volutūrus, -a, -umGerundia et supinasubst.volvendum, -īadiect.volvendus, -a, -umsupinavolutum, volutūRadix perfecta volv-Perfectum indicativumact.sing.plur.I.volvīvolvimusII.volvistīvolvistisIII.volvitvolvēruntPerfectum subiunctivumact.sing.plur.I.volverimvolverīmusII.volverīsvolverītisIII.volveritvolverintPlusquam perfectum indicativumact.sing.plur.I.volveramvolverāmusII.volverāsvolverātisIII.volverātvolverantPlusquam perfectum subiunctivumact.sing.plur.I.volvissemvolvissēmusII.volvissēsvolvissētisIII.volvissetvolvissentFuturum perfectumact.sing.plur.I.volverōvolverimusII.volverisvolveritisIII.volveritvolverintInfinitiviact.pass.praes.volverevolvīperf.volvisseParticipiapraes.volvēns, -entisperf.volutus, -a, -umfut.volutūrus, -a, -umGerundia et supinasubst.volvendum, -īadiect.volvendus, -a, -umsupinavolutum, volutū
Desalniettemin bedankt voor de waarschuwing!
GG,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 14:13 #1258374 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk bedacht
O.k. leuk bedacht Miquel en vooral weer origineel. Heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk, ik zal eens een mooie 3d uitvoering voor je maken.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 14:55 #1258377 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic echt waar?

Chilm schreef : O.k. leuk bedacht Miquel en vooral weer origineel. Heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk, ik zal eens een mooie 3d uitvoering voor je maken.

Oh!! Echt waar??? Kan die dan ook een beetje heen en weer draaien zoals een kompasnaald doet??
Zou ik echt helemaal te gek vinden!!!!!!!
&#160;
GG,
Zo nu ondanks het 'weeralarm' op naar Grunn' naar paps en mams..... Mijn vader vroeg of ik nog wel zou komen, ik antwoorde: Pa, ik heb een VOLVO! Maar nu dus wel nog even waarmaken....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2009 15:03 #1258378 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB

Miquelangelo1969 schreef :

Chilm schreef : O.k. leuk bedacht Miquel en vooral weer origineel. Heb dit nog niet eerder gezien eigenlijk, ik zal eens een mooie 3d uitvoering voor je maken.

Oh!! Echt waar??? Kan die dan ook een beetje heen en weer draaien zoals een kompasnaald doet??
Zou ik echt helemaal te gek vinden!!!!!!!
GG,
Zo nu ondanks het 'weeralarm' op naar Grunn' naar paps en mams..... Mijn vader vroeg of ik nog wel zou komen, ik antwoorde: Pa, ik heb een VOLVO! Maar nu dus wel nog even waarmaken....

Je hebt een PB.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC