Jouw beste 2009 plaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
We kennen allemaal de top2000, ouwe meuk natuurlijk, maar wel leuk.
En we zijn van de oude muziek hier
Maar om de vraag nou een keer om te draaien, wat is jouw beste/verrasendste/mooiste/apartste nummer van DIT JAAR?
om af te trappen:
Voor mij was het kiezen tussen twee: <a href="" target="_blank">Jay-Z -met Empire state of mind en
Ik ben helemaal niet van de rap, maar ik zag hem bij Jools op de Beeb en ik was diep onder de indruk van de zangeres, de tekst en de sfeer die zo goed past by New York fucking City.
Maar het kippenvelnummer is toch deze: <a href="" target="_blank">THE CAPTAIN
blazers sectie die de double four bar blaast met een franse hoorn en een tuba
En die mannen die zich HE-LE-MAAL geven.Zo speel je rock'n roll anno 2009!
(en niet vergeten, hootenany op bbc2 om 0:00 uur op 31 december)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste track dit jaar? <a href="" target="_blank">STL - Silent state denk ik.
Beste album? <a href=" www.discogs.com/DJ-Sprinkles-Midtown-120-Blues/release/1635238 " target="_blank">Dj Sprinkles - Midtown 120 blues
Of toch <a href=" www.discogs.com/Fink-Sort-Of-Revolution/master/129438 " target="_blank">Fink - Sort of Revolution?
Dit soort dingen is natuurlijk moeilijk, daar de keuze per moment en stemming kan verschillen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wilde dat eigenlijk niet toegeven...henk 940LPT schreef : Die er best goed uitziet in die serie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo pik je toch nog iets van elkaar op.Michael Oud schreef : <a href=" www.discogs.com/Fink-Sort-Of-Revolution/master/129438 " target="_blank">Fink - Sort of Revolution?
Zeer interessant
mocht je deze muziek tegenkomen volgend jaar in een van mijn filmpjes, krijg je alle credits
THX !
- V700 register
- Nieuw lid
-
.....of zoals Youp van 't Hek zei: een kippevel-op-je-ziel-liedje.Jeroen schreef : Maar het kippenvelnummer.........
Niet van dit jaar, maar dit jaar wel heel veel gedraaid: <a href="" target="_blank">Stef Bos - Is dit nu later, zal wel met de geboorte van onze tweede te maken hebben.
En op de voet gevolgd door dit lied, ook van Stef Bos, Papa, waarschijnlijk omdat ik in de spiegel steeds vaker een gelijkenis met mijn pa zie, die nu ik half zo oud ben, steeds meer te zien is.Of deze: <a href="" target="_blank">Everlast of deze: ook van
Maar goed, nog een ruime week en dan is dit emotional-roller-coaster jaar weer voorbij, en kunnen we weer gewoon verder in 2010 met frisse moed en nieuwe herinneringen, en is er weer tijd voor <a href="" target="_blank">Leonard Cohen of zo...................
- V700 register
- Nieuw lid
-
verder "within temptation"

qua concerten dit jaar
elton john was om weg te lopen, brullen en tieren, afgrijselijk... plus dat meneer het nodig vond zijn schunnige fatasieën te projecteren tijdens eht concert
met de kinderen naar clouseau 2 weken geleden, viel best mee
Tina Turner was een heel speciaal concert wegens waarschijnlijk d elaatste keer dta die dame nog toert
Zucchero zoals steeds schitterend
de echte uitschieter was "Nathalia acoustelicious tour"
zo om de zoveel jaar komt er eens iets good van al die talentenjachten, ik volg die al een paar jaar (concerten met pointer sisters, en vogue en shaggy) maar dit akoestisch concert was hemels