FACTOR 700 is binnen

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2009 22:42 #1257344 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ook!
Hallo Volvisti
Ook in het diepe zuiden lag de Factor 700 vandaag op de mat.  Helaas heeft een of andere onverlaat het klaargekregen om m'n exemplaar zo te vouwen, dat je op de achterkant strepen ziet lopen waar de inkt eraf gesprongen is. 
groetjes
Mathy   (die er, i.i.g. met naam, weer in staat)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2009 22:57 #1257349 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een klein woord van dank
voor het vereeuwigen van mijn auto bij de sleuteldag in Gemert en aan Maarten die de foto vervolgens twee pagina's breed heeft geplaatst. Toevallig viel de Factor ook nog eens open op deze pagina toen ik hem uit het plastic haalde, dus dat was een leuke verrassing. Ziet er toch wel strak uit als je hem zo ziet 
Ook de rest van onze glossy mag er weer zijn, hulde aan iedereen die heeft bijgedragen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 12:54 #1257409 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Glossy

PNordic schreef : Ook de rest van onze glossy mag er weer zijn, hulde aan iedereen die heeft bijgedragen.

Inderdaad, het wordt steeds meer een glossy. Leuke artikelen en prachtige plaatjes, wat een verschil toch met die zwart/wit edities van 'vroeger'!
Fraai werk Maarten, chapeau!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 13:05 #1257411 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bweeeh, ik wil 'm ook!
Lidmaatschap per 1-12-2009 is al wel bevestigd (lidnr 1108), maar de autom. afschrijving is nog niet gebeurd, dus ook geen Factor 700 in de bus. En ik wil 'm zo graag hebben voor de kerst. Kan ik iemand van het bestuur niet heel erg smekend aankijken? . Zoiets?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 13:53 #1257420 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komt vanzelf

jeex schreef : Lidmaatschap per 1-12-2009 is al wel bevestigd (lidnr 1108), maar de autom. afschrijving is nog niet gebeurd, dus ook geen Factor 700 in de bus. En ik wil 'm zo graag hebben voor de kerst. Kan ik iemand van het bestuur niet heel erg smekend aankijken?

. Zoiets?

We mogen helaas maar een beperkt aantal malen een incassobatch aanbieden bij de bank, dus je hebt best kans dat jij nog "moet komen".
Maar troost je, je krijgt deze Factor zowiezo nagezonden als de betaling is verwerkt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 14:01 #1257421 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank u wel
Heren,

Hartelijk dank voor alle lovende woorden. Ik doe m'n best om er iets leuks en moois van te maken en aan de reacties te zien is me dat gelukkig gelukt.
Maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat een deel van de complimenten ook zijn voor degenen die de foto's hebben gemaakt en de stukjes hebben geschreven, ik kan tenslotte ook niet overal aanwezig zijn. Oftewel, een blad van ons allen voor ons allen.

Ik ben alleen benieuwd of Lieme Huib en Richard hun exemplaar al hebben ontvangen.........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 16:54 #1257432 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb gewonnen...
Ik heb gewonnen met in deze Factor staan Mijn auto staat er liefst 5x in, n.l. 2x het verhaal over de rollenbank (de donkerblauwe estate, 1x vastgemaakt en 1x met de motorkap open.) En 3x bij het verhaal over de najaarsrit, waarbij Jeroen ook nog mijn achterklep heeft gefotografeerd omdat er "Limited Edition" op staat, en dat klopt ook wel met slechts 100 pk. ha ha ha.*snel de schuur induikt om de turbo af te maken*

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 17:37 #1257437 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic back to place two

Chilm schreef : Ik heb gewonnen met in deze Factor staan

Mijn auto staat er liefst 5x in,

Helaas, jij staat dan toch op twee....

door jouw opmerking ben ik eens goed gaan kijken en tellen, ik kom aan 9 maal zeker en mogelijk 11 maal.
En dat met drie auto's, 1 X 740 (Cover), 1 X V70 (Vreemde snuitersrit en 1 X slecht zichtbaar) en 7 maal de 940 (en 1 X slecht zichtbaar)
Ik had het niet eens in de gaten tot jij jouw opmerking maakte.
Maar goed, als je bij alle evenementen aanwezig bent maak je de meeste kans op frequent afgedrukte foto's in ons clubmagazine.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 17:46 #1257439 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Redactie
Ja maar jij zit in de redactie Maarten, dat telt niet hoor. Ik heb dus toch gewonnen nu.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 19:05 #1257443 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnen in Amsterdam

Het is een prachtexemplaar Maarten!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC