FACTOR 700 is binnen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook de rest van onze glossy mag er weer zijn, hulde aan iedereen die heeft bijgedragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad, het wordt steeds meer een glossy. Leuke artikelen en prachtige plaatjes, wat een verschil toch met die zwart/wit edities van 'vroeger'!PNordic schreef : Ook de rest van onze glossy mag er weer zijn, hulde aan iedereen die heeft bijgedragen.
Fraai werk Maarten, chapeau!
Rob K.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
We mogen helaas maar een beperkt aantal malen een incassobatch aanbieden bij de bank, dus je hebt best kans dat jij nog "moet komen".jeex schreef : Lidmaatschap per 1-12-2009 is al wel bevestigd (lidnr 1108), maar de autom. afschrijving is nog niet gebeurd, dus ook geen Factor 700 in de bus. En ik wil 'm zo graag hebben voor de kerst. Kan ik iemand van het bestuur niet heel erg smekend aankijken?
. Zoiets?
Maar troost je, je krijgt deze Factor zowiezo nagezonden als de betaling is verwerkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Hartelijk dank voor alle lovende woorden. Ik doe m'n best om er iets leuks en moois van te maken en aan de reacties te zien is me dat gelukkig gelukt.
Maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat een deel van de complimenten ook zijn voor degenen die de foto's hebben gemaakt en de stukjes hebben geschreven, ik kan tenslotte ook niet overal aanwezig zijn. Oftewel, een blad van ons allen voor ons allen.

Ik ben alleen benieuwd of Lieme Huib en Richard hun exemplaar al hebben ontvangen.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas, jij staat dan toch op twee....Chilm schreef : Ik heb gewonnen met in deze Factor staan
Mijn auto staat er liefst 5x in,

door jouw opmerking ben ik eens goed gaan kijken en tellen, ik kom aan 9 maal zeker en mogelijk 11 maal.
En dat met drie auto's, 1 X 740 (Cover), 1 X V70 (Vreemde snuitersrit en 1 X slecht zichtbaar) en 7 maal de 940 (en 1 X slecht zichtbaar)
Ik had het niet eens in de gaten tot jij jouw opmerking maakte.
Maar goed, als je bij alle evenementen aanwezig bent maak je de meeste kans op frequent afgedrukte foto's in ons clubmagazine.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is een prachtexemplaar Maarten!