Shoppen bij Biltema.SE: boodschappenlijst inleveren voor 5-1-2010
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb mijn vrouw deelgenoot gemaakt van je zienswijze. Kort gezegd: ze is het niet met je eens. Tevens vind ze dat ik maar mijn lidmaatschap moet opzeggen als de overige clubleden van een zelfde mening zijn toegedaan.EndlessQuest schreef : Ah joh Rudiger, `t is toch de tweede? Dan weet je nu toch wel zo`n beetje hoe het in z`n werk gaat?
Gewoon lekker mee gaan naar Zweden, om je eerste eigenste echte zweedse zweed op te gaan halen. Da`s ook een soort geboorte van een kind toch? En dat heb je nog niet mee gemaakt
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat ik bij het voorlezen de smiley's niet heb vermeld ?

.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ohja, en als ik er Jeroen niet teveel mee ontrief, zou ik graag in Oss de spullen ophalen of aangereikt krijgen, net wat het makkelijkste is.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat ligt aan de lengte van de lijst en de hoeveelheid van de m³Baseman schreef : Ik heb zojuist mijn lijstje jouw kant op gestuurd, ik zie de schade wel retour?
Ohja, en als ik er Jeroen niet teveel mee ontrief, zou ik graag in Oss de spullen ophalen of aangereikt krijgen, net wat het makkelijkste is.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat ligt aan de lengte van de lijst en de hoeveelheid van de m³ [/quote]Jeroen schreef :
Volgens mij is het qua volume niet zo heel veel, maar je weet nooit hoe die zweden het allemaal verpakken.
Ik mail hem je even.
- V700 register
- Nieuw lid
-
(geen idee wat het allemaal is...een Avdragare en een fjaderspanare)
laat ik het gewoon in de auto liggen, en dan komt het vanzelf in de andere auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bomen vrachtwagens hebben er minstens 5 en dat is erg veel licht maar wel gaaf om te zien.
Mvh Peter