Sinterklaas Aktie !!! (foto regio Denbosch)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2009 19:37 #1255848
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat is t nou?
@960 estate 1996:
Net was het nog de 65+ club (die hebben alle tijd ervoor). nu is het weer een energiedrankje (die hebben alle energie ervoor). Wat is het straks: de cliniclowns, omdat die de humor ervoor hebben?
Net was het nog de 65+ club (die hebben alle tijd ervoor). nu is het weer een energiedrankje (die hebben alle energie ervoor). Wat is het straks: de cliniclowns, omdat die de humor ervoor hebben?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2009 19:39 #1255850
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 65
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2009 14:06 #1255910
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic flitspaaldansen
Flitspaaldansende agent op heterdaad betrapt! Helaas kan ik de foto uit het BD d.d. heden hier niet plaatsen, dus kijk zelf maar. Het KLPD afdeling flitspalen heeft toegegeven, na het zien van een belastende foto, dat inderdaad onomstotelijk is komen vaststaan dat een agent van het korps KLPD (Kan Lekker Paal Dansen) verantwoordelijk is voor het inpakken der flitskasten. Hij werd daarbij geassisteerd door een als agent verkleedde medewerker van het bureau HALT. Desgevraagd verklaarde de agent de laatste weken geplaagd te worden door een repeterende paal-in-droom, welke op deze ludieke wijze in vervulling kon gaan. Het voltallige "Hellup-Team" van de politie Brabant Zuid-Oost probeert middels sessies en therapieen de betrokken agent van zijn voornemen af te laten zien ook rond Kerst, Carnaval en Pasen de flitskasten van een passende verpakking te voorzien. john b
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2009 14:55 #1255911
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vind dit opzich wel
Ik vind dit opzich wel ludiek. In ieder geval minder vandalistisch als een flitspaal met kogelgate, die ik weet te staan.
Moderators: Jerry Stam