bedrijf failliet, lease auto ingeleverd en wat nu?? FIAT PANDA gekocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn vrouw laat het mij nu uitzoeken en wil met goede argumenten wel een volvo maar liever een toyota aygo (is wegenbelastingvrij per 1 januari 2010) of iets dergelijks.
Ik ga er van uit dat ze 30000km per jaar gaat rijden en daarom zal het wel een diesel/lpg moeten zijn. Liever een sedan dan een estate maar een airco vind ze belangrijker en graag een niet al te hoge km stand.
Zelf had ik <a href=" www.evertkooij.nl/layout/occasions.php?P...1c30fb051f58db4ea3ce ">deze (pagina 4,740 diesel) gevonden. Helaas niet wegenbelasting vrij maar voldoet behoorlijk aan de haar eisen. Hoe denken jullie over deze 740 diesel of hebben jullie alternatieven? De maand december redden wij ons wel met 1 auto maar in januari wil ik er toch 1 bij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Op de foto's ziet alles er goed uit. Jammer dat het geen Turbo-diesel is. Maar weer wel automaat.
Prijs-kwaliteit-kilometerstand lijkt me wel goed. Aan het kenteken te zien recent ingevoerd.
Hopelijk zit de historie wel compleet bij de auto. En ja, je gaat zo'n slordige 100 euro per maand belasting betalen, de onderhoudskosten vallen daarentegen weer erg mee, en wa-verzekering kan voor zo'n 60 euro per jaar.
Als ik je ergens mee kan helpen, laat het maar weten.
groet,
John B
als het idd echte km's zijn dan is het zo op het eerste gezicht reeel.
wat mij wel verbaast dat er met een Diesel juist zo weinig mee gereden is. (6000km/j.)
die zijn al bijzonder bij benzine uitvoeringen bij diesels denk ik wel zeldzaam te noemen.
zo te zien is de auto uit belgie.
ik zou wel de historie aantoonbaar willen zien door middel van rekenibgen ed..
en zeker een anwb keuring doen indien dit niet aanwezig is, maar toch als de rekeningen aanwezig zijn
zou ik de keuring doen.
ik weet niet of er een soort NAP in belgie bestaat maar dat kan waarschijnlijk een van onze zuidelijke leden kunnen vertellen.
of bij de Keuringsinstantie in belgie nog gegevens te verkrijgen zijn.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ga ik even uitzoeken. Bedankt voor de tip.
Voor de veiligheid wil ik ook liever een volvo

Groetnis Bert NieuwenhuisLidnummer 911Jerry schreef : tja als je gaat rekenen dan zou ik in plaats van een toyota aygo eens kijken naar een zo'n zuinige volkswagen lupo .1 op 30 op diesel en ook belastingvrij straks.Succes met de doorstart, en als mijn vrouw 30000km per jaar zou moeten rijden dan zie ik haarliever thuis komen in een late 940
.
V90 1998 3,0 ltr 150kW
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Goh wat vervelend van dat faillisement zeg! Ik hoop dat de doorstart er komt en de werkgelegenheid voor de familie gewaarborgt is.
Ik zou zeker voor LPG gaan dat is het goedkoopst en inderdaad beter een 940. Misschien is de volgende wat voor je www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_de...&p_type_lijst=RL
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-