Off-forum: pre-out aansluitingen op een surround systeem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2009 22:08 #1254907
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er moest eigenlijk een komma
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2009 23:36 #1254913
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Audiolab
B&O repareren kost vaak héél weinig(bij de zelf sleutelende B&O dealer).
Ik heb voor bij mij in de werkplaats een paar Audiolab versterkers aangeschaft waar je alles op aan kan sluiten.
Gekocht bij Correct in de koopjes kelder, voor niet al te veel.
Ik heb voor bij mij in de werkplaats een paar Audiolab versterkers aangeschaft waar je alles op aan kan sluiten.
Gekocht bij Correct in de koopjes kelder, voor niet al te veel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2009 19:47 #1258805
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940
ter afsluiting: het is een Sony STR940QS voor weinig op MP geworden. Geweldig ding en werkt heel goed met de pre-outs naar de Beolabs (wel de goede kabel gebruiken, geen luidsprekerkabel want dat gaat brommen/ratelen). Grootste voordeel (naast dat een filmpje ineens leuker wordt om te luisteren) vind ik nog wel de mogelijkheid tot het aansluiten van een woofer, waarmee het wat basloze maar zuivere geluid van de Beolabs 6000 zeer aardig opgepoetst worden.
Overigens vond ik het geluid van DTS en zo wat tegenvallen, totdat.....ik de optische uitgangen ging gebruiken. Het decoderen gebeurt nu echt per speaker, een hele vooruitgang met prologic 1.
Overigens vond ik het geluid van DTS en zo wat tegenvallen, totdat.....ik de optische uitgangen ging gebruiken. Het decoderen gebeurt nu echt per speaker, een hele vooruitgang met prologic 1.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2009 20:03 #1258813
door V700 register
Ik heb die uit Vught gekocht, die zal je vast wel gezien hebben. Inderdaad ten opzichte van mijn STR-DE225 is dit voor mijn Bose Acoustimass wel echt een prima aanschaf, en inderdaad, met optische kabel erin, werkt ie echt fantastisch.
Beantwoord door V700 register in topic Ook al?
Mag ik vor de aardigheid eens vragen wat je er voor betaald hebt?Is het een zwarte of zilver geworden?mbroeren schreef : ter afsluiting: het is een Sony STR940QS voor weinig op MP geworden.
Ik heb die uit Vught gekocht, die zal je vast wel gezien hebben. Inderdaad ten opzichte van mijn STR-DE225 is dit voor mijn Bose Acoustimass wel echt een prima aanschaf, en inderdaad, met optische kabel erin, werkt ie echt fantastisch.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-12-2009 08:39 #1258843
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry
80 euro met extra ab (een zwarte - hij staat in de gang met een ab-verlenger)
Wat ontzéttend relaxt trouwens dat hij per geluidsbron de laatst gekozen surroundstand (of niet) onthoudt zeg!
Wat ontzéttend relaxt trouwens dat hij per geluidsbron de laatst gekozen surroundstand (of niet) onthoudt zeg!
Moderators: Jerry Stam