aankooptips Volvo 240
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
23-11-2009 23:19 #1254572
door Hendrik Teerink
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic 240!
Ik heb één 745 en voor de rest allemaal 240s (5 stuks). Allemaal belastingvrij. De late 240s hebben nauwlijks roest, maar check goed de reservewielbakken.
Die middenarmsteun is niet origineel zo te zien, niet dat het wat uitmaakt hoor.
Moet het speciaal een automaat zijn? Mijn zus gaat haar zilveren 244 (5 bak) hoogstwaarschijnlijk verkopen (een 90-er) eind december (1000 euro).
Die middenarmsteun is niet origineel zo te zien, niet dat het wat uitmaakt hoor.
Moet het speciaal een automaat zijn? Mijn zus gaat haar zilveren 244 (5 bak) hoogstwaarschijnlijk verkopen (een 90-er) eind december (1000 euro).
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2009 09:34 #1254596
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voorkeur
gaat uit naar een automaat. Indien het zaterdag niets blijkt te zijn zal ik het doorgeven Hendrik, dank voor de tip.
@Paul; de radio naar boven is tzt miesschien wel een idee, op de lage plek zit ie echt onwijs onhandig lijkt me. In de 740 vind het al niet optimaal, als ik naar z'n vijf schakel komt regelmatig de CD naar buiten en naar z'n drie brengt een andere zender ten gehore. Komt waarschijnlijk omdat een aftermarket-radio verder naar voren zit dan een originele Volvo radio (die dus op mijn wensenlijstje staat)

groeten Alex
@Paul; de radio naar boven is tzt miesschien wel een idee, op de lage plek zit ie echt onwijs onhandig lijkt me. In de 740 vind het al niet optimaal, als ik naar z'n vijf schakel komt regelmatig de CD naar buiten en naar z'n drie brengt een andere zender ten gehore. Komt waarschijnlijk omdat een aftermarket-radio verder naar voren zit dan een originele Volvo radio (die dus op mijn wensenlijstje staat)

groeten Alex
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2009 10:38 #1254598
door V700 register
Als je broer naar een sedan zoekt is dat helemaal top! De prijzen liggen hiervan wat lager dan van een estate en zijn vaak in betere condities!
Beantwoord door V700 register in topic Klopt....
helemaal. Een mooi CR-702 staat heb beste in een 240, mooie Ipod maken naar het dashbordkastje en voila!alexvanbemmel schreef : ...... Komt waarschijnlijk omdat een aftermarket-radio verder naar voren zit dan een originele Volvo radio (die dus op mijn wensenlijstje staat)
groeten Alex
Als je broer naar een sedan zoekt is dat helemaal top! De prijzen liggen hiervan wat lager dan van een estate en zijn vaak in betere condities!
Moderators: Jerry Stam