Groupbuy animocheck: Simons Top-Quality uitlaatsysteem -> Geen amino, blijkbaar, afgeblazen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar heb jij weer gelijk in Mathy, evenredig enz. ;-)Als het te gek is zet ik er een db killer in, is bij de Ferrita's ook goedgegaan toch?Hebben we meteen mooi vergelijkingsmateriaal met Simonsen, Ferrita's en JT's.Bij turbomotoren schijnt het geluid wel mee te vallen i.v.m. de dempende werking van de turbo (zegt men).Mathy schreef : Hallo Rob
3 dB is een verdubbeling van de geluidsdruk.Chilm schreef : ... slechts 2 db meer geluid ...
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt.Ik zal er nog eens naar kijken.Chilm schreef : Prijs is wel keurig hoor, bij jouw configuratie zit er geen downpipe bij n.l.
Ik zou eens dichter bij de deur zoeken.Baseman schreef : <div class="description"> Prijzen zijn als volgt:024-H6 : SEK 2675:- / 261,30 euro024-H6P: SEK 3055:- / 298,45 euro</div><div class="description">024-H7 : SEK 3455:- / 337,50 euro</div><div class="description">Ik twijfel of de montageset van 15 euro, erbij inbegrepen is.De verzending zal komen op 48 euro per item, helaas, ding weegt 32 kilo.</div><div class="description">Ik ben er van overtuigd, dat het goedkoper kan, maar duurder zal het vrijwel zeker niet worden. </div>
voor dat geld kan je ze ook bij <a href=" www.w-und-g.de/willkommen.htm ">W-und-G</a><u> </u> bestellen zit er zeker een montage set bij en de verzendkosten zullen lager zijn(28,50 euro uit mijn hoofd).
die jongens stonden ook op de beurs met een aanbieding, ik weet alleen niet meer voor hoeveel.
maar wel goedkoper in iedergeval als bovenstaande prijzen, en per stuk.
mischien is daar iets mogelijk te regelen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, niet helemaal, RVS is geen edelstaal, net niet, maar wel met dikke garantie.Jerry schreef : Dus als ik het goed begrijp is de pijp van JT een 3inch van staal met down pipe en de pijp waar Bas het over heeft is een 63mm van RVS maar zonder downpipe.
De kat heeeft intern maar een diameter van ergens rond de 55 dacht ik, dus een pijp van 73 erop, teruggebracht in de kat naar 55 en weer terug naar 73, is wat nutteloos.Een racekat voor 120 euro had ik ook algevonden, 63mm in en 63 mm uit, dus dat lijkt me straks een prima optie, eerst de pijp maar eens.Jerry schreef : En zou het schelen als je van de standaard kat de aansluitvlensen eraf haald en er 3inchpijp voor terug last.
@asatter: Ik heb even gekeken, maar ik kom uit op 320 euro + 28,50 en dan is het weer bijna 350 euro, een tientje minder dan die uit zweden.Ik zal eens een mailtje sturen, maar gezien de animo, ga ik de 10 toch niet halen.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met name voor de USAianen is dat nogal gebruikelijk om er op te zetten
bijvoorbeeld Paul Kuppens
www.paulkuppens-usaparts.nl/start.html
of Jeroentje
www.jeroentje.nl/
of PM performance
www.pmperformance.nl/
Maar wellicht zit er een ijzerhandelaar in je buurt die jou er zo aan kan helpen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
een racekat voor € 120,= waar heb jij die gezien als ik vragen mag, klinkt wel heel erg goedkoop n.l.Men moet zich wel realiseren dat met een racekat het e.e.a. wel echt een heel ander geluid krijgt hoor, dat is ook maar zo niet te onderdrukken. Is eigenlijk bijna een gewone "straight thru", maar afijn... ben heel benieuwd naar de prijs en het merk.@Jeroen www.jeroentje.nl/ "> www.jeroentje.nl doet i.v.m. drukte niets meer met uitlaten voor "aanwaaiers" momenteel. Ik had hem n.l. 2 weken geleden nog benaderd maar hij heeft geen tijd voor uitlaatgeneuzel mailde hij :-(
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze bijvoorbeeld: <a href=" cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280407315060 " target="_blank">200 CPI SportsCat (en dat is nog niet eens de goedkoopste)Ik weet dat ie 125 pond kost, maar als je er 115 op bied, komt het vast wel goed (en dan laat je hem voor 13,99 ophalen door FedEx)Chilm schreef : een racekat voor € 120,= waar heb jij die gezien als ik vragen mag, klinkt wel heel erg goedkoop n.l.
Geen lege natuurlijk.Mooier zou zijn, gewoon beide schaaldelen om een rechte buis van rond 63 lassen, 4-gas test komt ie toch wel doorheen.Maar ja, dat mag weer niet, dus dan maar zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het scheelt een boel tegendruk.
Dit is mijn ervaring.
Groet Chris
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij klopt dat niet.Baseman schreef : Nou, niet helemaal, RVS is geen edelstaal, net niet ....
groetjes
Mathy