Terugblik sleuteldag van Carlo Schmidt November 2009

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 12:03 #1253341 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic sinterklaas
Dus krijgt Amerigo de Zwarte Piet toegespeeld.
En kan Sint in een V90 over de daken, wel op de "W" stand, en meer dan plek zat voor de te leuke pakjes. [/list]Fijne (schoorsteen-mantel)pakjesavond alvast. 
mvh
zo beter, bas?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 12:04 #1253367 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic weer als nieuw!
Beste sleutelaars,

gisteren voor dag en dauw naar Gemert gereden, het blijft toch een fikse rit... maar met als doel een nieuwe koppeling en drukgroep voor Skepp had ik er echt zin in.
Na de nodige koffie, het handen schudden en onderdelen bij elkaar zoeken kon ik iets later dan gepland de brug op.
Samen met de hulp van Richard, Bouke en Maarten aan de klus begonnen, een klus die ik zonder hen nooit had durven doen.
Naast dat we ontzettend veel plezier hebben gehad met elkaar ging het allemaal zeer voorspoedig, maar hadden we wel meer tijd nodig dan dat we in eerste instantie hadden gehoopt, met dank aan Hein die rustig afwachtte en later zelf een andere brug op ging zodat hij zijn klussen kon doen.
Buiten dat de carterpanpakking scheurde waar we wat op moesten verzinnen (wat we uiteindelijk gefikst hebben door een stukje pakking pas te maken en er tussen te zetten)ging alles voorspoedig en rond een uur of 5 reed ik met een nieuwe drukgroep, koppelingsplaat, toplager, druklager, keeringhuispakking en een nieuwe achterste krukaskeering weer naar huis, en Skepp schakelt weer als nieuw!!! Volgens Carlo kan ik er weer een tonnetje of 3 tegenaan.
Al met al een hele leerzame dag, Richard weet nu precies hoe je de versnellingspook moet verwijderen én weer terug zetten!  Carlo weet dat ik nog maar 2 jaar bij de vereniging zit en niet al 8 jaar!  Bouke weet nu hoe hij mij terug kan pakken....  en ik?
Ik heb heel erg genoten, het was een fijne, goed geplande, gezellige sleuteldag. Mijn dank aan alle hulp van Bouke, Richard, Maarten, de mannen van Carlo en Carlo zelf natuurlijk....
Tot de volgende keer.... zal ik dan maar voor een bakje koffie en een lampje verwisselen komen Bas??

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 12:44 #1253372 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha, goed om te lezen dat het
Ha, goed om te lezen dat het allemaal gelukt is. Jammer dat ik eerder weg moest dan dat de klus geklaard was. Maar ja, dat gebeurt helaas wel eens.
Ik heb enorm genoten van de sleuteldag. De operatie van skepp was een hele leerzame moet ik zeggen!!
Hoewel het mijn plan was om de motorverwarming eindelijk eens in te bouwen bij Indy en het daar niet van gekomen is, ben ik toch met een goed gevoel weer weg gegaan. In een van de slopers lag een zijpaneel dat op de stoelen zit. Die miste ik nog in Indy en die kon ik meenemen. Staat toch mooier dan tegen zo`n kaal frame aankijken als je de deur open doet
Ik heb me al met al weer prima vermaakt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 14:50 #1253396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee.

john b schreef : zo beter, bas?

Ik vroeg je een signature in te stellen, en dat is dit niet en daarbij zorgt het nog steeds voor vreemde verspringingen in jouw postings.Ik neem aan dat je dat zelf ook ziet, als je het vergelijkt met de posting er boven?De fot met tekst link en bijschrift, lijkt nog steeds uit een word-document te komen.
Dus nee, het is zo nog niet goed, maar wel verbeterd.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 17:15 #1253417 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic ver-springen

heel erg ver gesprongen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2009 17:19 #1253419 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zal best.

john b schreef : heel erg ver gesprongen

Dat zal best, maar je snapt wat ik bedoel, toch?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC