Kraaieninspiratie?
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Na alle commentaar heb ik de auto nog eens goed bekeken, ennuh; ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo lelijk.
Zou ik er zelf in willen rondrijden? Nou mwa nee. Maar toch istie in mijn ogen best wel cool.
Mazzel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja dat geldt voor mij ook welfrank620419319 schreef : ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo lelijk.
Zou ik er zelf in willen rondrijden? Nou mwa nee. Maar toch istie in mijn ogen best wel cool.
Mazzel
Er zit iig best veel werk in.
Ik vraag me alleen af waarom iemand een 940 daarvoor neemt.
dat is toch niet echt een hippe "boom-car"
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Het zijn idd eksters die op glimmertjes afkomen. zo werd (word) ik hier idd wel 'liefkozend' genoemd.EndlessQuest schreef : Toen ik het plaatje zag, dacht ik meteen aan Miquel. Deze 940 heeft namelijk glimmende roofrails en uitlaatpijpen en chrome rond de ramen. Miquel had, na de chrome randen rond de wielkassen volgens mij de bijnaam "kraai" gekregen. *Hoewel het de eksters zijn die op glimmende dingen af komen. Kan mij vergissen.
)
De tweede reden is wat minder voor de hand liggend. Kraaien zijn in de rouwsector de mensen die rouwverzorging doen etc. Die rijden doorgaans in zwarte geblindeerde auto`s. Ook die indruk wekte de auto bij mij. (Hoewel de auto de mooiste kleur heeft die Volvo ooit op onze bakstenen heeft geleverd'blackberry pearl
Daarom dus.
Maareh, Henk, leg eens uit, hoe komt het dat jij dat weet, van de rouwsector? Mensen in je omgeving die ook dat werk doen?
Ik vind het wel een strakke bak, juist leuk dat hij er een baksteen voor gebruikt, er zit een hoop liefde werk in.
En ach ja, sommige mensen willen overal wel over discuzeuren.....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik meen zelfs op een collega-forum, waar ie na het verkrijgen van commentaar als bovenstaand uit zijn slof schoot en hem van de site haalde.De huidige eigenaar lijkt wel gewoon erg trots op wat ie gedaan heeft en op zich, ziet ie er niet zo heel dramatisch uit toch?Al het chroom eraf en zwart voor in de plaats, dan komt het best goed denk ik....960 estate 1996 schreef : Ik dacht dat deze auto al vaker te koop heeft gestaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had met mijn commentaar dan ook niet de intentie om de verkoper of iemand anders die dit mooi vindt te beledigen. Afgaande op de foto's heeft de eigenaar e.e.a. met liefde en kunde voor elkaar gebracht en dat is sowieso OK.
Het is alleen absoluut niet mijn stijl. Ik wil mijn auto graag min of meer origineel, zonder bling bling (en dus saai) houden.
Voor het Nederlandse straatbeeld is het wel leuk dat er ook wat avontuurlijker aangelegde auto- (en Volvo)liefhebbers bestaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Degene die me bijna van mijn stoel deed vallen was:<div class="l autoweekReviewBenefits" style="margin-right: 0px"> MinpuntenGeen stuurverstelling
Wat? Geen stuurversnelling? .......
Nog een quote uit het testverslag:De leeftijd blijkt ook uit het ontbreken van stuurverstelling en een regelbare ruitewisserinterval. Sinds deze test werd uitgevoerd heeft de Volvo wel een standaard airbag gekregen.
Benik nou gewoon niet goed wijs, dat ik dit een belachelijke opmerking vind????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afgemeten aan wat andere auto's hebben in die klasse klopt dat, maar er staat niks over het niet kunnen vinden van een goede zitpositie
Idem met de ruitenwisserinterval. Maar het blijft haarkloverij.
gordelhoogteverstelling zit er ook niet in. Wordt niet genoemd. was wel gebruikelijk toen al.
Duss..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mooi toch, dat iemand zich de moeite doet, om ook eens van een toch al mooie auto een nog mooiere auto te maken. Meestal doen ze dat van lelijke auto's. Ik vind de grill niet echt je-van-het en de belichting van de foto zorgt ervoor, dat de kleur van de auto amper uit de verf komt. Maar voor de rest best een mooie auto. Ik heb overigens meer respect voor mensen die hun auto op deze manier ombouwen, dan voor de houtjes-touwtjes manier waarop aan sommige "originele" auto's wordt geklust.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-