VOLVO 760gle van Erich Honecker (oud staatshoofd DDR) in Brabants Dagblad, Internet en You Tube.
- V700 register
- Nieuw lid
-
radio: www.omroepbrabant.nl/?id=126924
Nadat afgelopen zaterdag het artikel in de brabantse dagbladen stond word ik op diezelfde dag gebeld door de Telegraaf ter controle. Zij hebben hun info uit het artikel van zaterdag gehaald. Maandag morgen werd ik gebeld door Omroep Brabant of ze mochten komen filmen.
Rond het middaguur stond hun team bij me voor de stoep. Na de radio-opname zijn we met de auto gaan filmen. De cameraman filmt ook het autoprogramma op rtl7. Het is superleuk om hier een keer aan mee te werken.
Over de echtheid van de auto kan natuurlijk behoorlijk gekletst worden. Het is super moeilijk om dit vast te stellen omdat de auto achter de muur reed. Bij officiele gelegenheden werd het volk zwaar gecontroleerd. Dus zomaar foto's maken was er niet bij. Daar bovenop komt, dat van staatshoofden niet zozeer het in- en uitstappen wordt vastgelgd. Wel het handje schudden.
Omdat de auto met ogen is uitgevoerd om vaantjes te dragen kan het zijn, dat gast staatshoofden hierin werden rondgereden. Het blijft speculeren, maar wel leuk.
O. van Nunen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kunnen wij een keer een afspraak maken voor een stukkie in de Factor 700?, het clubblad van onze vereniging.PB me je gegevens maar, dan neem ik wel contact op.ozzy schreef :  Over de echtheid van de auto kan natuurlijk behoorlijk gekletst worden. Het is super moeilijk om dit vast te stellen omdat de auto achter de muur reed. Bij officiele gelegenheden werd het volk zwaar gecontroleerd. Dus zomaar foto's maken was er niet bij. Daar bovenop komt, dat van staatshoofden niet zozeer het in- en uitstappen wordt vastgelgd. Wel het handje schudden. Omdat de auto met ogen is uitgevoerd om vaantjes te dragen kan het zijn, dat gast staatshoofden hierin werden rondgereden. Het blijft speculeren, maar wel leuk.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
O, als je die nog eens ziet, laat dan tussen neus en lippen door de naam van onze vereniging eens vallen. Ik denk dat er best wel vrijwilligers te vinden zijn, binnen de ongeveer 500 leden tellende vereniging, die bij elkaar willen komen voor wat opnames.ozzy schreef : De cameraman filmt ook het autoprogramma op rtl7.
groetjes
Mathy
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
.........530 leden, inclusief ereleden, en dat aantal loopt nog steeds op als het dieselblok in onze wagens, langzaam maar zeker dus.Mathy schreef : ongeveer 500 leden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb hem vanmiddag zien staan op de dam bij mijn ouders. Of ie nou van een oud DDR staatshoofd met of zonder hoed is geweest...hij ziet er echt gaaf uit! Hele mooie kleur en lak en lekker veel beenruimte achterin