verzekering
- Alexander Satter
-
- Nieuw lid
-
- LIFE FREE OR DIE
ik heb ook een verzekeringen bij gio.Niels van Roij schreef : Ik stap over naar Gio verzekeringen. Ik gebruik mijn 944 als dagelijkse/enige auto en kan 'm daar tegen klassieker tarieven verzekeren. Heb met mijn huidige verzekeraar de boel doorgenomen en ze konden geen gaten in de polis van Gio vinden. Zo goed als gelijke voorwaarden, alleen wel 20.000km per jaar max.
echter hebben jullie ergens overheen gelezen.
ik heb er diverse klassieker verzekeringen(vast tarief) lopen maar je moet wel zeker een andere dagelijkse wagen hebben.
je auto dagelijkse wagen is wel te verzekeren tegen taxatie waarde bij gio tot 20000km(bonus malus)
mijn 940 uit 91 heb ik wel als klassieker verzekerd omdat ik mijn 940 estate als dagelijkse auto bij hum heb verzekerd.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben net zinnens om over te stappen van de ANWB naar Gio . Het tarief van de ANWB ligt zowat 225 euro hoger per jaar. Nu we ( momenteel) geen 2e auto meer hebben en een abbonnement op "<a href="hrrp://www.greenwheels.nl" target="_blank">Greenwheels" blijkbaar niet meetelt dien ik dus meer te gaan betalen. Bij Gio even ze me een All-risk verzekering voor 230 euro per jaar met een eigen risico van 225 euro. De taxatie waarde van Amerigo is 5500 euro. Jammer genoeg moet ik wel een nieuw taxatierapport laten maken want dat mag niet ouder zijn dan 3 maanden en mag ik niet meer dan 20.000 km rijden..asatter schreef : ik heb ook een verzekeringen bij gio.
echter hebben jullie ergens overheen gelezen.
ik heb er diverse klassieker verzekeringen(vast tarief) lopen maar je moet wel zeker een andere dagelijkse wagen hebben.
je auto dagelijkse wagen is wel te verzekeren tegen taxatie waarde bij gio tot 20000km(bonus malus)
mijn 940 uit 91 heb ik wel als klassieker verzekerd omdat ik mijn 940 estate als dagelijkse auto bij hum heb verzekerd.
Tot zover, na telefonisch kontakt blijkt dus dat een 1ste auto niet nodig is, ik ben blij verrast. Mocht dit uiteindelijk niet blijken te kloppen dan meld ik dat weer !
Groeten Rudiger
Amerigo, +++ de mooiste van 2009 +++
Vandaag <strike>afwachtend</strike> <strike> Niet wel</strike> <strike>beetje </strike>helemaal <strike>zo</strike> <strike>heel </strike>tevreden met Amerigo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stond ook al in antwoord van mij Alexander , ook nog een ander nadeel wat je mee moet nemen bij overstap op een klassiekerverzekering voor 2e Volvo , of op een dagelijks te gebruik Volvo is.asatter schreef : echter hebben jullie ergens overheen gelezen.
Je bouwt met deze klassiekerverzekeringen ook geen noclaim meer op en je no claim die je nu opgebouwd hebt is na een jaar meestal verlopen, als je daarna dus weer een niet klassieker wil gaan verzekeren ben je dus na dat jaar ineens weer 100% aan premie kwijt. ipv de premie -/- 70-80% noclaim

Fred.

daar moest ik doorgeven of en wat mijn 1e auto is.
gelukkig heb ik er wel meer maar daar gaat het niet om. <a href=" www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10 " target="_blank">
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm