Kleurcode / Bekleding

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 12:33 #1077199 door V700 register
Kleurcode / Bekleding is gemaakt door V700 register
Mijn auto is donkerblauw, dat is duidelijk. Nu keek ik in de brochure van 1992 en daar zag ik twee blauwe kleuren staan. Ik zou zweren dat ik metallic lak heb, dus dacht ik dat ik wel 406 blauw metallic zou hebben. Maar nu zie ik ook dat 406 blauw metallic werd geleverd met pluche/leder zwart. Maar ik heb pluche/leder blauw en die zou alleen met de uni-kleur donkerblauw 604 te zijn geleverd.
Was er een wijziging in modeljaar 1993 dat blauw metallic ook leverbaar was met pluche/leder blauw, of heb ik gewoon geen metallic lak (en kijk ik met mijn neus)?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 12:46 #1251968 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Kijk even op het productieplaatje boven de koplamp aan passagierszijde. Daar zie je de kleurcode van de lak (xxx-xx) staan en daaronder die van de bekleding (xxxx). Als je even op de site zoekt kun je de betekenis van de codes wel vinden. Overigens. je bent op de hoogte met de bouw/modeljaren ? Modeljaar begint in augustus van het voorgaande kalenderjaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 12:54 #1251970 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic effe kieken

henk 940LPT schreef : Kijk even op het productieplaatje boven de koplamp aan passagierszijde. Daar zie je de kleurcode van de lak (xxx-xx) staan en daaronder die van de bekleding (xxxx). Als je even op de site zoekt kun je de betekenis van de codes wel vinden. Overigens. je bent op de hoogte met de bouw/modeljaren ? Modeljaar begint in augustus van het voorgaande kalenderjaar.

Nu wel ja, haha. Ik ga zo toch even roken, dan kijk ik effe.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC