Bekend? 760 GLE estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2009 22:18 #1077189 door V700 register
Bekend? 760 GLE estate is gemaakt door V700 register
Voor mij te kort dag om te gaan kijken, maar wellicht interessant voor iemand hier. 

Te koop wordt aangeboden: 1 Volvo 760 GLE Stationwagen, kleur blauw, kenteken PN-14-VY, bouwjaar 1986De plaats van verkoop is: Vergiliuslaan 86, 5216 CZ ‘s-HertogenboschBezichtiging vanaf 9.45 uur op voornoemd adres.Alleen contante betaling. Geen opgeld.Inlichtingen van 8.30 uur tot 10.00 uur op telefoonnummer 0412-697160De Belastingdeurwaarderbelast met de executie.
<a href=" www.veilingdeurwaarder.nl/advertentie.as...=29056&rubriekID "> www.veilingdeurwaarder.nl/advertentie.as...=29056&rubriekID =

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2009 22:45 #1251931 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic veiling 760
Verdomd jammer, helaas MOET ik op school zijn, maar wel vlak bij! Iets voor Jeroen? Of Baseman natuurlijk, die woont immers in het Bos van de hertog.
Ik zal morgen op het Belastingkantoor eens proberen wat specificaties los te krijgen.
mvh
John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2009 23:43 #1251944 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lastig.

john b schreef : Of Baseman natuurlijk, die woont immers in het Bos van de hertog.

Dat wordt lastig.Dat moet dan morgeochtend vóór half 6 in de ochtend, of na 23:30, in beide gevallen zal het donker zijn.Woensdag eveneens vóór 6 uur in de ochtend en tijdstip van thuiskomst is niet duidelijk, dus, reken er maar niet op.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2009 23:52 #1251946 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreselijk
Vreselijk... ik ga in principe niet naar zo'n verkoping, het zal je maar gebeuren, en dan komen er allemaal van die "bloedhonden" op af, bah...

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 07:54 #1251949 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic vreselijk
hoi Chilm,
&#160;
Ben het wel met je eens, en het voelt vlgs mij ook niet zo lekker, maar voor een Volvo zou ik een uitzondering willen maken, al is het maar om te voorkomen dat hij in handen van de niet-zo-bonafide-handelaar valt. Maar goed, ik zal er toch niet heen kunnen.
&#160;
mvh
&#160;
JB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 09:59 #1251954 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760GLE
Tiens.
 Ik moet er toch even iemand naar laten kijken natuurlijk.
 Dat is wellicht ook het beste voor de  huidige eigenaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 10:02 #1251955 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goedemorgen
Ik ben ook weleens op zo'n openbare verkoop geweest, maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan hoor.
In mijn geval betrof het een Mustang. Alleen die mensen die erop afkwamen alleen al. Heel veel pitbull-smokings.Ben ik rustig aan het meebieden, komt er ineens zo'n ventje in mijn nek staan hijgen en fluistert in mijn oor : ik zou maar niet verder gaan met bieden, want anders
Tja, dan moet je die auto wel heel erg graag willen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 10:09 #1251957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Terugfluisteren..

Pierre van Aert schreef :

Ik ben ook weleens op zo'n openbare verkoop geweest, maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan hoor.
In mijn geval betrof het een Mustang. Alleen die mensen die erop afkwamen alleen al. Heel veel pitbull-smokings.Ben ik rustig aan het meebieden, komt er ineens zo'n ventje in mijn nek staan hijgen en fluistert in mijn oor : ik zou maar niet verder gaan met bieden, want anders
Tja, dan moet je die auto wel heel erg graag willen.

Das waar. maar ik kan ook heel aardig terugfluisteren als het moet, en met 2x100 kilo spieren (samen met mijn broertje) en een beetje humor kom je toch een heel end denk ik als het daarom gaat.
En een 760 is toch wat ander volk , het ligt natuurlijk ook aan de buurt en welk soort mensen.
Soms doen "vrienden" een terugkoopactie, en dan moet je niet mee willen doen..
neem ik m over, ben ik er zuinig op en dan kan hij m altijd terug kopen.
Ik ben niet zo moeilijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 10:19 #1251958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uniek
Aangezien je een dergelijk wagen niet vaak tegenkomt leek het mij het vermelden waard. Maar gezegd moet worden dat voorafgaand van dergelijke veilingen idd veel leed e.d. heeft afgespeeld. Feit blijft dat er iets verkocht gaat worden, en wanneer iemand nou net naar iets dergelijks op zoek is zie ik geen bezwaren om op zoiets af te komen.
Met eventuele koper die dit bericht leest (staat ook nog eens op volvolvo ;-) ) kan je er vanuit gaan dat het om een liefhebber gaat. En wat is nou een beter baasje voor een bijna klassieker dan een liefhebber.
Ja toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 12:30 #1251966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarschijnlijk
is het voor de gedupeerde beter dat zijn spullen tegen de hoogste prijs weggaan zodat de schade uiteindelijk beperkt blijft. Doet niets af aan het feit dat het trieste verhalen zijn en dat je een stukje koopt van iemands 'leven'.
Maar goed, beter veilen dan de schredder zullen we maar denken

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC