Bekend? 760 GLE estate
- V700 register
- Nieuw lid
-

Te koop wordt aangeboden: 1 Volvo 760 GLE Stationwagen, kleur blauw, kenteken PN-14-VY, bouwjaar 1986De plaats van verkoop is: Vergiliuslaan 86, 5216 CZ ‘s-HertogenboschBezichtiging vanaf 9.45 uur op voornoemd adres.Alleen contante betaling. Geen opgeld.Inlichtingen van 8.30 uur tot 10.00 uur op telefoonnummer 0412-697160De Belastingdeurwaarderbelast met de executie.
<a href=" www.veilingdeurwaarder.nl/advertentie.as...=29056&rubriekID "> www.veilingdeurwaarder.nl/advertentie.as...=29056&rubriekID =
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Ik zal morgen op het Belastingkantoor eens proberen wat specificaties los te krijgen.
mvh
John B
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat wordt lastig.Dat moet dan morgeochtend vóór half 6 in de ochtend, of na 23:30, in beide gevallen zal het donker zijn.Woensdag eveneens vóór 6 uur in de ochtend en tijdstip van thuiskomst is niet duidelijk, dus, reken er maar niet op.....john b schreef : Of Baseman natuurlijk, die woont immers in het Bos van de hertog.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-

Ben het wel met je eens, en het voelt vlgs mij ook niet zo lekker, maar voor een Volvo zou ik een uitzondering willen maken, al is het maar om te voorkomen dat hij in handen van de niet-zo-bonafide-handelaar valt. Maar goed, ik zal er toch niet heen kunnen.

mvh

JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet er toch even iemand naar laten kijken natuurlijk.
Dat is wellicht ook het beste voor de huidige eigenaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In mijn geval betrof het een Mustang. Alleen die mensen die erop afkwamen alleen al. Heel veel pitbull-smokings.Ben ik rustig aan het meebieden, komt er ineens zo'n ventje in mijn nek staan hijgen en fluistert in mijn oor : ik zou maar niet verder gaan met bieden, want anders
Tja, dan moet je die auto wel heel erg graag willen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Das waar. maar ik kan ook heel aardig terugfluisteren als het moet, en met 2x100 kilo spieren (samen met mijn broertje) en een beetje humor kom je toch een heel end denk ik als het daarom gaat.Pierre van Aert schreef :
Ik ben ook weleens op zo'n openbare verkoop geweest, maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan hoor.
In mijn geval betrof het een Mustang. Alleen die mensen die erop afkwamen alleen al. Heel veel pitbull-smokings.Ben ik rustig aan het meebieden, komt er ineens zo'n ventje in mijn nek staan hijgen en fluistert in mijn oor : ik zou maar niet verder gaan met bieden, want anders
Tja, dan moet je die auto wel heel erg graag willen.
En een 760 is toch wat ander volk , het ligt natuurlijk ook aan de buurt en welk soort mensen.
Soms doen "vrienden" een terugkoopactie, en dan moet je niet mee willen doen..
neem ik m over, ben ik er zuinig op en dan kan hij m altijd terug kopen.
Ik ben niet zo moeilijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met eventuele koper die dit bericht leest (staat ook nog eens op volvolvo
Ja toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-