Echte oplichters op Mobile.De
- John Blummel
- Nieuw lid
-
EQ als afkorting kan staan voor emotioneel quotient, en inderdaad, dat scoort nogal eens laag vrij laag, zie het echter als een breed maatschappelijk verschijnsel. Lux aeterna, luceat eis!
Inderdaad doe ik een waarschuwing uitgaan, niet alleen voor het geval op zich, maar ook, achterliggend feit, constatering zo je wilt, dat het geboefte zich kennelijk richt op de Volvo V90. Ik nodig iedereen uit voor het plaatsen van een reactie, teneinde gezamenlijk vast te stellen wat de oorzaak is van de kennelijk opkomende "gewildheid" van deze Volvo bij de onderwereld. Diegenen die een V90 bezitten dienen naar mijn oordeel in elk geval extra allert te zijn op hun blijkbaar aantrekkelijk aan het worden voertuig, en minimaal de verzekeringsvoorwaarden eens door te lezen en waar nodig aan te passen, kortom, wat extra veiligheidsmaatregelen kunnen vlgs mij zeker geen kwaad.
"Propter fratres meos et proximos meos, loquebar pacem de te".
Amen.
mvh
John B
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
De profundis clamavi ad te, exaudi vocem meam!
 med vänliga hälsningar/best regards/mit freundlichen Grüßen/ saludos cordiales/met vriendelijke groet,JBO
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
zo schreef je, Richard, maar:
Domine exaudi vocem meam. (En hier hoort dan de punt)
Fiant aures tuae intendentes komma in vocem deprecationis meae

Maar enfin, inmiddels hebben we voldoende stemmen gehoord en gelezen,
Subvenite!

JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eigenlijk wel, daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het altijd goed is om mensen te 'blijven' waarschuwen.john b schreef : Nou, hoezo dan, Ghia, bedoel je dat die slachtoffers het zichzelf mogen verwijten?
mvh
John B
Maar we leven nu eenmaal in een 'andere' wereld, bij de politie hoef je hiervoor al niet meer aan te kloppen.
Op tv zijn voldoende waarschuwingen te horen/zien.
Tegenwoordig moet je helaas van het slechste uitgaan, wil de tegenpartij hier niet aan, weet je eigenlijk al voldoende.
Jammer en helaas, maar wel de praktijk.
Kijk maar naar bedrijven als DSB en Afab en die zitten dan om de hoek, laat staan als je een grensje of twee verder zit ...
Daarbij gebeurt het echt niet met alleen maar Volvo's, dat valt echter alleen een Volvo-nutter eerder op.
Ik ken dit al van meerdere merken en dat gaat al jaren zo.

Wat wel veel erger is, dat je als verkoper wacht op een bevestiging van de bank.
Na deze bevestiging stuur je alles op naar het buitenland.
Dan komt later de bank erachter dat de papieren vervalst zijn of de check ongedekt blijkt te zijn en haalt het geld weer van je rekening af.
Tja, dan wordt het wel heel moeilijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Der Interessent/die Interessentin bittet um eine Rückmeldung unter den folgenden Kontaktdaten:
Telefonnummer: (+49) -
eMail-Adresse: miller.peterson37@yahoo.com
Folgender Text wurde vom Kunden eingegeben:
Hi,
I'M, Miller Peterson, I want to buy your car, updat me with your best selling price Email;miller.peterson37@yahoo.com
Thanks
Miller Peterson
Diese Anfrage wurde weitergeleitet am: Samstag, Oktober 31, 2009.
Sicherheit bei mobile.de
Als Verkäufer gehen Sie ein Risiko ein, wenn Sie Scheckzahlungen akzeptieren!
Alles zum sicheren Kauf und Verkauf erfahren Sie unter www.mobile.de/Sicherheit "> www.mobile.de/Sicherheit
Bei Rückruf Betrug: Kontaktieren Sie keine Interessenten, die um Rückruf unter Telefonnummern mit den Anfangsziffern 0190, 0900, 0137, 0138 etc. bitten. Hierdurch können Ihnen hohe Kosten entstehen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr mobile.de Team
mobile.international GmbH
Marktplatz 1, D-14532 Europarc Dreilinden
Geschäftsführer: Jacob Aqraou
HRB Nr: 18517 P, Amtsgericht Potsdam
Sitz der Gesellschaft: Kleinmachnow
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar er vervolgens helemaal niets mee te doen....
Er wordt een hoop geschreven......
Maar weinig gezegd....
Beter een boer die met één blik alles zegt, dan een professor die je, na 3 uur college, nog niet begrijpt....
Spreken is zilver...... Schrijven is schrapp**....

GG,

- John Blummel
- Nieuw lid
-