CT-906 in het zwart. Is ie er nou, of is ie er nou niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja.Op pin 9 van de stekker zit een TEL-mute functie, die vrijwel zeker werkt op de CT-906.Als de telefoon gaat, springt ie automatisch op mute.Afhankelijk van de uitrusting, speelt het geluid dan inderdaad af via de speakers en de kwaliteit doet dan niet erg onder voor normale radiogeluiden.henk 940LPT schreef : Kun je dan alleen de radio uitzetten als je telefoon hebt ? Of kun je dan ook geluid afspelen via de boxen. Is dat dan een beetje kwaliteit ?
Ik meen dat Willem V. zo'n combinatie heeft.
@Mathy: Bij de meeste Volvo radios, die geschikt zijn voor de 940/960 serie, hebben deze functie, mutebox is daarom niet nodig.
@Scaniar164: Ik zal het even voor je opzoeken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

groetjes Alex

@ Bas, heb je mijn PB nog ontvangen?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Vast wel, ik had er 9 vanmorgen, maar ik dacht dat ie van eerder deze week was, niet?Ik zal even kijken.alexvanbemmel schreef : @ Bas, heb je mijn PB nog ontvangen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
????
Dus, die zit nu in mijn auto en ik moet zeggen dat het er een stuk minder romelig uit ziet.De antraciet die er in zat, hou ik nog even achter de hand, omdat de verkoper zei, dat ie wist, dat er iets mee mis was, maar zich niet kon herinneren wat, dus kijk ik het nog even aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De kabel an sich, kost 15 euro en heeft een Volvo stekker aan 1 kant, en een Volvo-contrastekker aan de andere kant en een aftakking naar 2 ISO stekkers, waar je de Parrot als het goed is in kunt klikken.scaniar164 schreef : Ik heb de ck3100
Zou mooi zijn als ik hem werkend krijg zonder knippen.
Ik zal er eens een paar bestellen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Er is geen model of je hebt het/hem. Retax-tjes en stekertjes. Ga maar door. Ligt er misschien ergens in een hoekje, onder het stof, in een doos verborgen een: " Gaphic Equalizer met Sound Effector, de EQ-101?". Dat zou mooi zijn....
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat zou het zeker, maar helaas, op het moment niet.geejee schreef : Gaphic Equalizer met Sound Effector, de EQ-101?". Dat zou mooi zijn....
Er ligt er een in Boekel: <a href=" link.marktplaats.nl/293521167 " target="_blank"> link.marktplaats.nl/293521167 Weliswaar een EQ-2111, maar die zou ook wel eens kunnen passen, kijk het even na in de accesoire-catalogus.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee