VKB 2009 Foto's

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 22:01 #1250714 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic geen een zo mooi

Inderdaad, scherp opgemerkt Jeroen! Zo is het mar krek!
Houd me aanbevolen voor meer foto's.

mvh

John B

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 22:30 #1250719 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Prachtig.
Hallo John,
mijn complimenten voor je smetteloze V90. Ik heb hem uitgebreid staan bewonderen(  hij stond 3 plaatsen voor mijn groene S90), niet wetende dat het jouw auto was. Wat een aanwinst voor het nederlandse wagenpark.

Groeten, Jan.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 22:36 #1250722 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Berijder van Amérigo ... maar niet Rudiger
Hallo Volvisti
Het was inderdaad weer een geslaagde dag. Rond vier uur ('s middags) ben ik aan een laatste ronde langs de stands begonnen. En net als ik ze bijna allemaal heb gehad, valt mijn oog op de inhoud van een doos. Dat lijkt wel een standkachel. Er staat op dat ie voor een 400 is. Tenminste, op de inbouwhandleiding en op de gebruikershandleiding. Maar een blik op het typeplaatje geeft aan dat het een 091-B is. Kompleet met waterpomp, regeleenheid, timer (wel niet het "type 4" uit de accessoirescatalogus, maar da's geen ramp), een flinke kabelboom, wat slangen, etc., etc., etc. En nog nooit ingebouwd volgens de verkoper. Owwww, even lijkt het of Sinterklaas al in het land is. Maar aan de "Sonderpreis" is niks meer te doen. Dus in allerijl nog maar even een pinautomaat (op)gezocht. Nu alleen nog uitzoeken, wat ik voor de inbouw in m'n 945 GLE van modeljaar 1991 verder nog nodig heb. En dan is ruitenkrabben voor eeuwig en altijd verleden tijd. En de motor warm als ik hem start. Altijd handig, als je maar 8 minuten onderweg bent naar je werk.
groetjes
Mathy

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 22:43 #1250723 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic v90
Hoi Jan,
Jouw S90 viel mij ook op, schitterend exemplaar. Terwijl ik met Jeroen stond te praten stond jij een eindje verderop in gesprek met wat andere heren...
Ook jouw compliment met de nodige egards ontvangen, wordt er wel een beetje verlegen  van.
mvh
John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 22:57 #1250726 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Omrijden

Mathy schreef : Altijd handig, als je maar 8 minuten onderweg bent naar je werk.

Dan mag je bijna wel een stuk om gaan rijden om je accu weer genoeg op te laden voor je m uitzet. Bij Webasto hielden ze aan dat je eigenlijk minimaal net zo lang moet rijden als de kachel aan is. En dat was daar ongeveer een half uur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 23:12 #1250727 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De eerste
Mijn eerste Volvo, mijn eerste VKB en nu ook lid geworden van de vereniging. Het is altijd wennen als je naar een nieuw merk bijeenkomst gaat. Mazda MX-5, BMW E30, VW luchtgekoeld, alle crowd is anders. Wat een gemoedelijkheid zo. Erg genoten van een leuke dag en toch weer wat gezichten bij de forumnamen leren kennen. Mooie stand hoor! Bedankt!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2009 23:28 #1250730 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wegstemmen
Hallo Henk

henk 940LPT schreef : Bij Webasto hielden ze aan dat je eigenlijk minimaal net zo lang moet rijden als de kachel aan is.

Als ik al na 8 minuten weg rijd, hoef ik nog maar 14 minuten om te rijden.
Of ik verzamel genoeg stemmen om een referendum af te dwingen en daarin stemmen we de opwarming van de aarde weg.
groetjes
Mathy (die vanwege een overdosis endorfine wat melig is)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2009 03:02 #1250745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oak hondenrek gevonden!
Zaterdag eindelijk het gezochte oak hondenrek voor de 965 gevonden. Als de afspraak met de leverancier die het rek thuis had liggen betrouwbaar blijkt te zijn, zit het over een paar weken in mijn auto.
Ook nog een setje originele VADIS CD's (of DVD's?) op de kop getikt. Benieuwd of die werken, anders staat het leuk aan de muur in de garage.
De 965 mocht deze keer mee op de lange rit. Gelukkig kon ik in Belgie de euro 95 voor 1.22 euro tanken. De LPG 945 had een dagje rust. De 965 genoot van de rit en ik ook. Het blijft een super-auto! Een oud-collega, V40 rijder, uit West Maas en Waal opgehaald. Hij raakte niet uitgepraat over het comfort van de 965.
We hebben een hele leuke dag gehad. Iedereen die heeft meegewerkt, hartelijk bedankt! Jammer van de regen. De collega moest met een parapluie boven mijn hoofd lopen om de fotospullen droog te houden. Voordeel was dat er niet te veel mensen buiten waren om in de weg te lopen. Het parkeren was inderdaad een beetje chaotisch. Foto's volgen.
Groeten uit Zuid-Limburg,

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2009 08:48 #1250751 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Het was weer fantastisch!
Gisteravond iets na 2330 moe maar zeer voldaan thuis, vanochtend eerst de zakelijke mail bijgewerkt, en nu kan ik dan eindelijk serieus aan het werk, voor de vereniging dus .
Iedereen die op welke wijze dan ook heeft meegeholpen aan een succesvolle VKB ook van mijn kant hartelijk dank. Van de man van de t-shirts voor het Volvo 700 Vereniging promotieteam tot de standbouwers en -afbrekers, en niet in het laatst alle oud-, oude en nieuwe leden die langs zijn gekomen voor een babbel en koffie. Behalve dat ik verheugd ben over het goede verloop en de goede afloop is er ook een beetje weemoed, omdat dit de laatste VKB in de vertrouwde Veemarkthallen was. Volgens onze man ter plekke was het nog wel mogelijk om een weekend voor volgend jaar te vast te leggen, maar de mogelijkheid is aanwezig dat er een paar weken voor die datum mogelijk afgeblazen moet worden omdat dan de sloperskogels hun werk gaan doen. De Utrechtse gemeenteraad heeft eerder dit jaar besloten dat de boel platgaat en dat er woningen op het terrein worden gebouwd, zonder overigens te besluiten waar dan een nieuwe zou moeten komen. Er zal wel over zijn nagedacht.
Wat betreft de nieuwe locatie wordt gefluisterd dat dat mogelijk de Evenementenhal in Gorinchem zou kunnen worden. Ook aan de snelweg met een groot parkeertrerrein, alleen een stuk minder om de hoek voor mij.
Groeten, 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2009 08:55 #1250752 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic shirtje
Dan ben ik wel benieuwd wat voor shirtje m'n vrouw gekocht heeft. Alleen zal ik dat pas weten met kerst want dan krijg ik het cadeau
Al bij al wel een geslaagde beurs van wat ik er van gezien heb (zaterdag). Veel drukker dan anders leek het wel. Een domper was wel het weer dus 'het uurtje buiten' om al het moois te zien hebben we maar overgeslagen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC