Overzicht 900 serie in IntoVolvo Magazine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staat een mooi overzicht van de geschiedenis en feiten van de 900 (en S/V90) in IntoVolvo Magazine. Aanradertje voor de liefhebbers.
Groet,
Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staat ook een verhaaltje en foto in over een 240 en dat is mijn oude auto. De huidige eigenaar heeft mij hierover gemaild.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het magazine is in een nieuw jasje gestoken, dit is nummer 2 (in het nieuwe jasje) Moet zeggen dat ik het een mooi magazine vind en vooral nu dus de geschiedenis met alle ins en outs van de 900 serie. Ik kan nu alle vragen over motoren, opties e.d. beantwoorden Zal ook nog het stukje over jouw 240 lezen Bert.
Groet,
Jan-Willem
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
<a href=" www.intovolvomagazine.nl/ "> www.intovolvomagazine.nl/
Dit is toch niet meer zo actueel lijkt mij, wie heeft er meer info over dit blad?
Ton.
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Ik heb indertijd een abonnement genomen voor 4 exemplaren. Heb er ooit eentje gehad. Magazine op de fles of zoiets. Nooit meer wat van gehoord. Geen reactie op e-mails. Geen uitleg.
Oplichting noem ik dat.
Blijkt het nu gewoon terug te bestaan.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Zie de <a href=" www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=31705...;highlight=intovolvo ">link op het volvo-forum
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoe kom jij dan aan dat nummer twee in het nieuwe jasje, los gekocht, heb je een abonnement, hoe zit dat?Jan-Willem schreef : Het magazine is in een nieuw jasje gestoken, dit is nummer 2 (in het nieuwe jasje) Moet zeggen dat ik het een mooi magazine vind en vooral nu dus de geschiedenis met alle ins en outs van de 900 serie. Ik kan nu alle vragen over motoren, opties e.d. beantwoorden
Zal ook nog het stukje over jouw 240 lezen Bert.
Groet,
Jan-Willem
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het van een Volvofiel hier uit de buurt gekregen onder het mom van het feit dat er een stuk over 'mijn auto' in stond. Hij zei dat het vers van de pers was en er zat inpakpapier van Bruna omheen. Hij zal het wel bij de Bruna gekocht hebben. Zoals gezegd vind ik het een erg mooi magazine. De oude versie ken ik niet maar dat ging dus niet zo lekker allemaal begrijp ik. Enfin, het ging mij dus over het mooie overzicht van de 900 serie.Ton schreef : Hoe kom jij dan aan dat nummer twee in het nieuwe jasje, los gekocht, heb je een abonnement, hoe zit dat?
Ton Visser
Lidnummer 116
945 LPT
Groet,
Jan-Willem
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
De 940 station werd als enig model nog verkocht als Nordic en Limited Edition uitvoering, de s en v 90 werd verkocht als laatste met de volgende pakketten: Comfort-line, Luxury-line, en Limited Edition. In het artikel spreekt men over Nordic I en II en dat is dus onjuist.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij heeft toch een aantal mensen een beetje bedot. Wellicht niet helemaal ter kwader trouw, maar toch..
Los een exemplaar kopen lijkt me het beste.