Air-line uitvoering, ooit van gehoord?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 19:49 #1076796 door V700 register
Air-line uitvoering, ooit van gehoord? is gemaakt door V700 register
Net mijn nieuwe groene kaart gekregen en nu maar eens een vraag gepost die mij eens per jaar te binnen schiet: wat (welke uitvoering) is een air-line? Het zit zo, bij het aangaan van de autoverzekering (WA+) heb ik destijds in overleg met de verzekeringsman van Univé de type aanduiding van de volvo bepaald op een 940 2.3 air-line.Want op het kenteken deel 1 stond: 940 i.c. Maar die stond weer niet in het afrolmenu van de verzekeringsman. Dus voor air-line gekozen want die had de laagste catalogusprijs, staat me bij. Inmiddels na wat jaren op het forum ben ik erachter dat ik een Holiday uitvoering heb. Maakt verder niet uit voor de verzekering. Maar, nu knaagt het toch, wat is dan een air-line? Als ik op dit forum zoek vind ik niks. Met google vind ik alleen een 440 diesel air-line uitvoering. Is het een foutje van Univé geweest?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 19:52 #1249603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Air line
Nog helemaal nooit van airline gehoord. Je zat toch niet bij het reisbureau ? :PJe hebt een LPT, daar staat I.C. voor. Volgens mij worden specifieke uitvoeringen verder niet op kenteken vermeld ? Volgens mijn afleverbewijs heb ik een "polar summerline" (ja, je verzint het niet) maar staat gewoon "I.C." op kenteken. Inderdaad ook LPT.

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 20:31 #1249606 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic dealer
Is dat misschien iets wat elke dealer zelf kan/mag verzinnen?

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 21:43 #1249612 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Air-miles

Als je met een "airliner" meer dan 3 ton op de teller hebt, krijg je dan ook airmiles?

Maar goed, en "I.C." staat niet voor Intensive Care, hoewel die types dat juist wel heel erg nodig hebben, maar wel voor???

mvh

John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 21:44 #1249614 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic IC
Inter Cooler. Hoewel er ook een turbo op zit, en de HPT's ook een I en een C hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2009 21:54 #1249615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adres
Is het adres
<table border="0" cellspacing="4" cellpadding="4" width="360"><tbody><tr><td colspan="2" height="22" bgcolor="#e5e5e5">MAIN ADDRESS / NUMBERS:</td></tr> <tr valign="TOP"> <td> </td> <td>Duplessis Volvo10313 Airline HighwayBaton Rouge, LA 70816</td></tr> <tr valign="top"> <td> </td> <td><table border="0" cellspacing="0" cellpadding="1"><tbody><tr valign="top"><td align="right">Phone: </td><td>(225) 292-4700</td></tr><tr valign="top"><td align="right">Phone: </td><td>(888) 826-6028</td></tr><tr valign="top"><td align="right">Fax: </td><td>(225) 293-0210</td></tr></tbody></table></td></tr></tbody></table>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC