Automatisch sluitende deuren, mooi ! ……maar oeps....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik ga het uitproberen!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wat jij beschrijft lijkt eerder op een actie van je alarm, dan van de CV op zich.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hmmm in wat voor situaties doet het alarm dit dan? Misschien iets om komende klusdag nader te bekijken.Mathy schreef : Hallo Bart
Wat jij beschrijft lijkt eerder op een actie van je alarm, dan van de CV op zich.
groetjes
Mathy
Groeten,
Michel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maargoed ik weet niet of er veel aan/tegen te doen is, anders dan preventief handelen.
Ik heb ook altijd ergens een reservesleutel bij de hand, in het geval van verlies of buiten sluiting.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat klopt inderdaad, het komt uit de alarminstallatieMathy schreef : Hallo Bart
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op alarmsystemen kom je nog wel eens van dit soort opties tegen. Alarmsystemen zijn daar ook intelligent genoeg voor, CV's meestal niet.starly schreef :
Hmmm in wat voor situaties doet het alarm dit dan? Misschien iets om komende klusdag nader te bekijken.Mathy schreef : Wat jij beschrijft lijkt eerder op een actie van je alarm, dan van de CV op zich.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alarm liet de startblokkering in werking stellen.... Maar gelukkig wel met de sleutel in mijn hand :-)Tijdens het wegslepen vertelde de beste sleep-meneer dat dit regelmatig ook bij tankstations gebeurt (straling van poortjes, of bepaalde frequenties oid).
Daarom gaat morgen mijn alarm als het goed is "eruit"....
Groet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maargoed ff terug bij de Volvo. Bij mijn S90 activeert het alarm alleen de startonderbreker na ongeveer 2 min. Ik zou zo'n voorziening als zelfsluitende portieren meteen eruit slopen
grt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Da's helder; het wordt deze 460 van marktplaats. <a href=" link.marktplaats.nl/284400806 "> link.marktplaats.nl/284400806 Alleen ff wachten totdat het depositogarantiestelsel uitkeert .VolvoS90 schreef : Bij de Lexus LS 460 heb je dit probleem niet die scant of je de ab in je zak hebt of dat ie nog in de auto ligt. Als ie in de auto ligt gaat ie piepen en kan hij niet op slot. Dat is nog eens een mooi systeem
Kost een paar centen maar dan heb je wat
Maargoed ff terug bij de Volvo. Bij mijn S90 activeert het alarm alleen de startonderbreker na ongeveer 2 min. Ik zou zo'n voorziening als zelfsluitende portieren meteen eruit slopen
grt
Het "eruit slopen" van de optie gaat toch electronisch? Misschien zaterdag eens naar kijken.