Nordicar diesel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 19:51 #1076738
door V700 register
Nordicar diesel is gemaakt door V700 register
Weet iemand iets over de donkergrijze 940 TD die bij Nordicar te koop staat?
Op de website lijkt het best een aardige auto, heeft toevallig al eens iemand van dicht bij gekeken? Vanuit Maastricht is het een beetje ver om op de bonnefooi te gaan kijken.
Groeten uit Zuid-Limburg,
Op de website lijkt het best een aardige auto, heeft toevallig al eens iemand van dicht bij gekeken? Vanuit Maastricht is het een beetje ver om op de bonnefooi te gaan kijken.
Groeten uit Zuid-Limburg,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 20:37 #1249290
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic ik ga naar...
Hoi Jan-Willem,

ik ben morgen bij Nordicar, spulletjes voor de Amacom halen. Als je wil kan ik wel even gaan kijken bij de auto?
Zijn er nog specifieke dingen die je wilt weten? En om welke gaat het precies?

GG,

ik ben morgen bij Nordicar, spulletjes voor de Amacom halen. Als je wil kan ik wel even gaan kijken bij de auto?
Zijn er nog specifieke dingen die je wilt weten? En om welke gaat het precies?

GG,

- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 20:53 #1249292
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic graag
Als je zoiets graag wil kopen zou ik er toch zelf naar toe rijden als het dan nix is dan ben je er zelf bij geweest, vanaf een foto lijkt me niet 'besliswaardig' gewoon zelf gaan kijken en de kilometers op de koop toe nemen tis geen straf om te mogen rijden toch??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 21:33 #1249301
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als je in zuidlimburg woont
zou ik geen diesel kopen maar op gas gaan rijden en voor 33cent per liter tanken in maasmechelen.
Rob
Rob
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 21:42 #1249302
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic koken
dat lijkt me een betere optie, een beetje flauw ik weet hetRob Hiemstra schreef : zou ik geen diesel kopen maar op gas gaan koken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 22:04 #1249307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op gas...
...koken, doen we al jaren en dat bevalt uitstekend.
...rijden, doen we ook al jaren en dat bevalt matig. Economisch prima, ik tank inderdaad voor 33 cent per liter. Maar het gedoe met kapotte injectoren en het gestotter ben ik langzamerhand spuugzat.
Er zitten een aantal reparaties aan te komen en ik zit in de twijfelfase: doorrijden of inruilen. Benzine is veel te duur voor mijn kilometers, gas wil ik niet meer, dus diesel onderzoeken. Zo kwam ik via de digitale snelweg bij de 945TD van Nordicar terecht.
@ Miquel: het is een donkergrijze 945 TD automaat uit 1994 met derde bankje. Mijn vraag is heel simpel: is het een nette (subjectief, weet ik) auto die een reis waard is? De voorgeschiedenis (onderhoudshistorie) is extra aandacht waard, de auto staat zonder kentekenplaten op de foto. Natuurlijk zal ik er heen rijden als ik zo ver ben, maar op deze afstand vind ik een voorverkenning wel zo prettig. Bij voorbaat hartelijk dank!
...rijden, doen we ook al jaren en dat bevalt matig. Economisch prima, ik tank inderdaad voor 33 cent per liter. Maar het gedoe met kapotte injectoren en het gestotter ben ik langzamerhand spuugzat.
Er zitten een aantal reparaties aan te komen en ik zit in de twijfelfase: doorrijden of inruilen. Benzine is veel te duur voor mijn kilometers, gas wil ik niet meer, dus diesel onderzoeken. Zo kwam ik via de digitale snelweg bij de 945TD van Nordicar terecht.
@ Miquel: het is een donkergrijze 945 TD automaat uit 1994 met derde bankje. Mijn vraag is heel simpel: is het een nette (subjectief, weet ik) auto die een reis waard is? De voorgeschiedenis (onderhoudshistorie) is extra aandacht waard, de auto staat zonder kentekenplaten op de foto. Natuurlijk zal ik er heen rijden als ik zo ver ben, maar op deze afstand vind ik een voorverkenning wel zo prettig. Bij voorbaat hartelijk dank!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 22:19 #1249309
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic kijken
Hoi Jan-Willem,

ik zal morgen even gaan kijken en wat dingetjes vragen over de auto.
Hoewel mijn mening natuurlijk subjectief zal zijn zal ik je proberen een zo goed mogelijke omschrijving van de staat waarin de auto verkeerd te geven.
Je hoort nog van me dus......

GG,
Miquel.

ik zal morgen even gaan kijken en wat dingetjes vragen over de auto.
Hoewel mijn mening natuurlijk subjectief zal zijn zal ik je proberen een zo goed mogelijke omschrijving van de staat waarin de auto verkeerd te geven.
Je hoort nog van me dus......

GG,
Miquel.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2009 22:27 #1249312
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Volvo Verkerk Utrecht
Daar staat er eenzelfde voor E 2750,--. Ik geloof zelfs dat er een open dak in zit. Hij heeft iets meer gelopen, 258.665 km. Ik heb er een tijdje geleden met iemand een zelfde gekocht en kon er toen redelijk onderhandelen. Scheelt toch de helft.
Als je een diesel koopt trek nog wel E 1000,00 uit voor achterstallig onderhoud. Mijn ervaring is dat de waterpomp nog wel eens niet samen met de distributie vervangen wordt = nieuwe kop. als het stuk loopt.
Groetjes Bouke
(E1000,00 is misschien een beetje veel, maar kan het niet tegenvallen)
Als je een diesel koopt trek nog wel E 1000,00 uit voor achterstallig onderhoud. Mijn ervaring is dat de waterpomp nog wel eens niet samen met de distributie vervangen wordt = nieuwe kop. als het stuk loopt.
Groetjes Bouke
(E1000,00 is misschien een beetje veel, maar kan het niet tegenvallen)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 15:09 #1249363
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Tja....
Hoi Jan-Willem,

ik ben vanochtend bij de 940 TD geweest, helaas konden ze de sleutel niet vinden dus de motor heb ik niet gehoord.
Mijn eerste indruk is dat de vraagprijs te hoog is.
De bekleding was echt niet netjes meer, versleten en een grote winkelhaak in de achterbank. Alle deurpanlen waren gerimpeld, de twee achterbanden waren lek, het lak werk was maar zozo..... Het neigde een beetje naar een uitgewoonde bak.
Hij stond inmiddles op nederlands kenteken, de auto komt uit België en dat is ongeveer de enige historie van de auto.
Ik denk dat er voor dat geld in ieder geval nettere wagens te koop zijn. Maar wat ik al eerder zei, ik heb de motor niet gehoord, wel gezien, maar dat zegt niet zo veel, behalve dat de vorige eigenaar niet iemand was die vond dat zijn auto er netjes uit moest zien.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Als je wil kan ik een volgende keer, ik kom daar vrij regelmatig, wel even de motor gaan beluisteren...

GG,

ik ben vanochtend bij de 940 TD geweest, helaas konden ze de sleutel niet vinden dus de motor heb ik niet gehoord.
Mijn eerste indruk is dat de vraagprijs te hoog is.
De bekleding was echt niet netjes meer, versleten en een grote winkelhaak in de achterbank. Alle deurpanlen waren gerimpeld, de twee achterbanden waren lek, het lak werk was maar zozo..... Het neigde een beetje naar een uitgewoonde bak.
Hij stond inmiddles op nederlands kenteken, de auto komt uit België en dat is ongeveer de enige historie van de auto.
Ik denk dat er voor dat geld in ieder geval nettere wagens te koop zijn. Maar wat ik al eerder zei, ik heb de motor niet gehoord, wel gezien, maar dat zegt niet zo veel, behalve dat de vorige eigenaar niet iemand was die vond dat zijn auto er netjes uit moest zien.
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Als je wil kan ik een volgende keer, ik kom daar vrij regelmatig, wel even de motor gaan beluisteren...

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2009 17:01 #1249379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Géén reis waard dus!
Dit is informatie waar ik iets mee kan: deze wordt het dus niet.
Hartelijk dank voor je moeite!
Hartelijk dank voor je moeite!
Moderators: Jerry Stam