Waarom is dit leuke draadje op slot?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 10:19 #1076686
door Miquel Engelen (GAST)
Waarom is dit leuke draadje op slot? is gemaakt door Miquel Engelen (GAST)
Ik kwam bij het rond neuzen <a href="/node/6221" target="_blank"><DIT></a> draadje tegen en wilde wat toevoegen.... maar helaas, op slot!
Is dit niet leuk om een 'item' van te maken, zoals vermeld in het draadje?
Ook je blunders delen lijkt me erg leuk en vermakelijk.

GG,

Is dit niet leuk om een 'item' van te maken, zoals vermeld in het draadje?
Ook je blunders delen lijkt me erg leuk en vermakelijk.

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 10:27 #1249009
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je een blunder te
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 11:03 #1249013
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een Volvo gekocht ....
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 11:16 #1249015
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic P1800!!!
Nou.... nee geen Volvo gekocht......
Maar ik was het draadje zo aan het lezen en toen moest ik ineens aan eergisteren denken....
In mijn werkplaats staan nu de P1800 en de GK. De P1800 op de brug en de GK half eronder....
Ik wilde de Amacom op de brug dus de GK eruit, brug naar beneden de P1800 starten en voorzichtig de brug af...... en ineens...... BOINK!!
Oh god, wat is dat??? Ben ik met mijn stomme verwarde hoofd vergeten de twee afrijplaten terug te zetten die ik er altijd af haal zodat de GK verder onder de brug kan!!!!
Dus voorwielen van de P1800 óp de brug maar de achterwielen eraf! Ik kon niet meer voor of achteruit omdat een uitlaatklem precies achetr de dwarsbalk van de brug bleef hangen.
Mijn hart in mijn keel natuurlijk, kijken onder de auto.... gelukkig niets beschadigd... pffffoe.
Maar ja, hoe nu die auto eraf??
Uiteindelijk bedacht om de krik onder de achteras te zetten, hem op te krikken zodat ik hem heel voorzichtig op de krik achteruit kon duwen om zo genoeg ruimte te hebben om de afrijplaten erop te kunnen zetten, toen heel voorzichtig de P1800 eraf kunnen rijden.
Ik durfde het thuis bijna niet te vertellen..... wat was ik geschrokken, en wat was dat een ontzettend stomme blunder van mij zeg!!!!
Volgende keer iets meer nadenken voordat ik wat doe.......

GG,

Maar ik was het draadje zo aan het lezen en toen moest ik ineens aan eergisteren denken....
In mijn werkplaats staan nu de P1800 en de GK. De P1800 op de brug en de GK half eronder....
Ik wilde de Amacom op de brug dus de GK eruit, brug naar beneden de P1800 starten en voorzichtig de brug af...... en ineens...... BOINK!!
Oh god, wat is dat??? Ben ik met mijn stomme verwarde hoofd vergeten de twee afrijplaten terug te zetten die ik er altijd af haal zodat de GK verder onder de brug kan!!!!
Dus voorwielen van de P1800 óp de brug maar de achterwielen eraf! Ik kon niet meer voor of achteruit omdat een uitlaatklem precies achetr de dwarsbalk van de brug bleef hangen.
Mijn hart in mijn keel natuurlijk, kijken onder de auto.... gelukkig niets beschadigd... pffffoe.
Maar ja, hoe nu die auto eraf??
Uiteindelijk bedacht om de krik onder de achteras te zetten, hem op te krikken zodat ik hem heel voorzichtig op de krik achteruit kon duwen om zo genoeg ruimte te hebben om de afrijplaten erop te kunnen zetten, toen heel voorzichtig de P1800 eraf kunnen rijden.
Ik durfde het thuis bijna niet te vertellen..... wat was ik geschrokken, en wat was dat een ontzettend stomme blunder van mij zeg!!!!
Volgende keer iets meer nadenken voordat ik wat doe.......

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 16:47 #1249045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach Miquel,
valt wel mee hoor, ik voel me al een beetje een collega: jaren geleden kwam ik vrijdag 'savonds veel te laat thuis terwijl we op vakantie zouden gaan met de Amazon Combi.
Dus: vrouw over de rooie, kinderen aan het muiten. Goed, denk ik, snel de zooi in de Combi, aanhanger eraan en rijden maar, vanacht slaapt het spul wel tijdens het rijden.
Ai, nog even de witte 240 Van diesel wegzetten: ik rijd met open rechtervoordeur snel achteruit het parkeerplaatsje tegenover mijn huis in en vergeet dat daar een boompje staat. Portier dus tegen het voorscherm geplakt. Ik heb hem met geweld dichtgeschopt en heb met een kwaaie kop geroepen: instappen, we gaan nú op vakantie.

Ik heb na de vakantie een tweedehands deur kunnen scoren via de onderdelenlijn. Tsja, domme jongens....
Dus: vrouw over de rooie, kinderen aan het muiten. Goed, denk ik, snel de zooi in de Combi, aanhanger eraan en rijden maar, vanacht slaapt het spul wel tijdens het rijden.
Ai, nog even de witte 240 Van diesel wegzetten: ik rijd met open rechtervoordeur snel achteruit het parkeerplaatsje tegenover mijn huis in en vergeet dat daar een boompje staat. Portier dus tegen het voorscherm geplakt. Ik heb hem met geweld dichtgeschopt en heb met een kwaaie kop geroepen: instappen, we gaan nú op vakantie.

Ik heb na de vakantie een tweedehands deur kunnen scoren via de onderdelenlijn. Tsja, domme jongens....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 17:20 #1249047
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Automatisch
Hallo Miquel
Oude draadjes gaan automatisch op slot. Dit om te voorkomen dat oude draadjes weer opgehaald worden. Vaak is het beter een nieuw draadje te starten, maar zoals je ziet niet altijd.
groetjes
Mathy
Oude draadjes gaan automatisch op slot. Dit om te voorkomen dat oude draadjes weer opgehaald worden. Vaak is het beter een nieuw draadje te starten, maar zoals je ziet niet altijd.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2009 21:56 #1249081
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze zijn allemaal erg leuk,
Ze zijn allemaal erg leuk, maar die garagezeep in de aandrijfkast was helemaal super ...
Moderators: Jerry Stam