Klein wereldje

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:24 #1076615 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Klein wereldje is gemaakt door G.J.M. Molenaar (GAST)
Ik was van de week even bij Camille en zijn 2 cornuiten, c.q. monteurs, op bezoek. Dit is mijn perfecte adresje geworden voor de Truttebol en Opoe. Zie ik buiten op de parkeerplaats een S90 staan. (J.S. kleur...) Automaatje, weinig km`s, enz. Kenteken SV-XT-.. . (bij belangstelling kan ik de cijfercombinatie wel even mailen) Ik denk nog: dat is ie! Kom ik binnen staat Camille met een keurige heer te praten. Je kent het wel, sjaaltje, lange jas, gekamd grijs haar, etc. Pak een bakkie koffie en ga er, weliswaar brutaal, bij staan. Meteen met de deur in huis vallend: " Is die S90 van U "? Het hek van de dam, de man stelt zich voor en alles was alleen maar S90 en Volvo. Al 8 jaar op naam, etc. Tot een gegeven moment hij vertelde dat hij eens, als voorzitter, met de S90 op een leden vergadering was geweest van de Saab club. (is nog voorzitter) Ik dacht dat mijn broek afzakte, moest meteen aan onze voorzitter denken met zijn ster. Klein wereldje. Dus Jan, jij bent dus niet de enige misdadiger die vreemd gaat.
Gr., geejee  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:27 #1248562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik snap het niet
Maar wel leuk om "vreemd" op je eigen clubvergadering te durven komen.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 19:33 #1248568 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Saab club
Of durven toegeven dat Volvo toch meer geprefereerd wordt.
gr., geejee

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 23:44 #1248617 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Re:Klein wereldje.
Hallo Geejee,
de ultieme bevestiging dat dit soort gekte niet alleen aan mij is voorbehouden. Er zijn/waren dus meer auto-clubs met een dergelijke dissidente voorzitter. En verandering van spijs doet eten. Dit weekend heb ik weer geweldig van mijn s90 genoten. Lekker comfortabel cruisen. De 480 haal ik altijd van stal in een wat wildere bui. Lekker met die felle turbo motor gummen over de dijkjes hier in de buurt. De 760 is voor mij het oldtimergevoel voor het merk Volvo. Sjiek, zonder opschepperij. Klasse maar dan met andere accenten.
Voor die andere accenten heb ik het Duitse merk van das Haus. De s-klasse uit de jaren 70 als ultieme tijdmachine die zijn tijd toen ver en ver vooruit was. De diesel als het trouwe werkpaard zonder een grijntje opsmuk. Alleen het  hoognodige om van a naar b te komen. De coupé simpelweg omdat ik het model prachtig vind. 
Juist de verschillen tussen de auto's onderling en de merken maken dat ik van elke auto optimaal geniet. En dat niet 1 merk zaligmakend is. En een echte auto-liefhebber kan iedere mooie auto ongeacht het merk waarderen. En het feit dat mijn S90 nog altijd zomer en winter mijn privé-auto is, spreekt boekdelen: ik durf gewoon toe te geven dat ik die voor het dagelijks gebruik toch het allerhoogste in mijn vaandel heb. En door het regelmatig rijden in allerlei andere auto's wordt dit gevoel alleen maar versterkt.
Je bent dus nog lang niet van me af. En zolang ik het vreemdgaan beperk tot mijn auto's, kan ook moeders mijn afwijking goed verdragen.

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC