Toch in de herhaling? Groupbuy Manual Boost Controllers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2010 11:02 #1260455
door V700 register
Als het goed is, zit er op je inlaatspruitstuk een aantal nippels, enkele met slang, andere dichtgezet.Een van die nippels wordt gebruikt voor ECC meen ik, in theorie kun je hem daar bij zetten.
Ik heb er voor gekozen een nippel te halen bij de AMH in de buurt en die in plaats van zo'n dop gezet, werkt prima. Let wel op, is aluminuim, dus niet forceren.
Beantwoord door V700 register in topic Vast wel.
Die is er vast wel, ik zou even moeten kijken of ik heb heb of kan vinden.Ik meen dat dezelfde vraag hier al eens gesteld is, en je met de zoekfunctie mogelijk je antwoord vind.Kompagne schreef : Is er ook ergens een foto hoe ik de turbodruk meter aansluit?
Als het goed is, zit er op je inlaatspruitstuk een aantal nippels, enkele met slang, andere dichtgezet.Een van die nippels wordt gebruikt voor ECC meen ik, in theorie kun je hem daar bij zetten.
Ik heb er voor gekozen een nippel te halen bij de AMH in de buurt en die in plaats van zo'n dop gezet, werkt prima. Let wel op, is aluminuim, dus niet forceren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2010 13:18 #1260474
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je
je kan ook een van de andere vaccuumslangen met een t-stukje splitsen. Niet ideaal, ik weet het, maar het kan prima. Als je dat bovenop doet, vlakbij het spruitstuk kan je de vaccuumslang direct aan de bestuuderszijde door een mof duwen zodat hij onder je stuur weer tevoorschijn komt. Als je wil kan ik er wel wat foto's van maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2010 13:57 #1260480
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nippels
Heren,
Hoe technisch ben ik. Wat is eigenlijk een nippel. Dus daar heb ik even op ge-googled. Niet doen waar de kinderen bij zitten zoals ik deed -
Dus maar even naar de auto gelopen. Boven het slangetje dat naar de acutator van de turbo loopt zitten twee bouten in het spruitstuk gebraaid. Ik neem aan dat het dus handig is daar 1 van uit te draaien en er een nippel in te draaien. Iemand een idee wat de maat is dan van zo'n nippel?
groeten Ad
Hoe technisch ben ik. Wat is eigenlijk een nippel. Dus daar heb ik even op ge-googled. Niet doen waar de kinderen bij zitten zoals ik deed -
Dus maar even naar de auto gelopen. Boven het slangetje dat naar de acutator van de turbo loopt zitten twee bouten in het spruitstuk gebraaid. Ik neem aan dat het dus handig is daar 1 van uit te draaien en er een nippel in te draaien. Iemand een idee wat de maat is dan van zo'n nippel?
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2010 14:25 #1262185
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MBC
Hallo allemaal,
ten eerste is dit mijn eerste post op het volvo700forum, maar lees wel al een tijdje de topics hier door. En moest er toch een keer van komen dat ik wat ging posten hier haha Mijn auto is dus een 745 TIC uit 1988, en daar heb ik nog veel plannen voor, zoals oa het MBC/tje wat hier in groupbuy wordt gekocht. Je kunt mij dus ook op de lijst zetten, tenminste als het niet 3 maanden gaat duren.. En dat is dan voor een MBC <u>met </u>metertje
Groeten Willem
ten eerste is dit mijn eerste post op het volvo700forum, maar lees wel al een tijdje de topics hier door. En moest er toch een keer van komen dat ik wat ging posten hier haha Mijn auto is dus een 745 TIC uit 1988, en daar heb ik nog veel plannen voor, zoals oa het MBC/tje wat hier in groupbuy wordt gekocht. Je kunt mij dus ook op de lijst zetten, tenminste als het niet 3 maanden gaat duren.. En dat is dan voor een MBC <u>met </u>metertje
Groeten Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2010 14:38 #1262187
door V700 register
Welkom hier dan, als je nog een keer apart wil voorstellen, is dat wel zo leuk, gewoon in de kletshoek of zo, plaatje erbij van je auto en zoo....
Er zijn weer een paar MBC's onderweg en ik verwacht ze eind deze week.Er zit nog 1 set bij, met metertje, dus die kan ik wel voor je reserveren, als ik hem niet aan iemand anders beloofd had, wat ik thuis even moet nakijken.
Ik stuur je vanavond een bericht.
Beantwoord door V700 register in topic Nou nou......
Nou nou..........Woes schreef : Je kunt mij dus ook op de lijst zetten, tenminste als het niet 3 maanden gaat duren.. En dat is dan voor een MBC <u>met </u>metertje
Welkom hier dan, als je nog een keer apart wil voorstellen, is dat wel zo leuk, gewoon in de kletshoek of zo, plaatje erbij van je auto en zoo....
Er zijn weer een paar MBC's onderweg en ik verwacht ze eind deze week.Er zit nog 1 set bij, met metertje, dus die kan ik wel voor je reserveren, als ik hem niet aan iemand anders beloofd had, wat ik thuis even moet nakijken.
Ik stuur je vanavond een bericht.
Moderators: Jerry Stam