heul kwaaie drukkert! (Factor in sealing gescheurd...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 14:06 #1248122
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic FF een PB'tje aan Maarten sturen
Hoi Niels,
Gewoon ff een pb'tje aan Maarten sturen. Er worden altijd extra exemplaren gedrukt voor reserver, nieuwe leden, enz. Moet voor hem een fluitje van een cent zijn er ééntje naar jou op de post te doen.
Enuhh, dit is gewoon weer eens een voorbeeld van Murphy!
Gewoon ff een pb'tje aan Maarten sturen. Er worden altijd extra exemplaren gedrukt voor reserver, nieuwe leden, enz. Moet voor hem een fluitje van een cent zijn er ééntje naar jou op de post te doen.
Enuhh, dit is gewoon weer eens een voorbeeld van Murphy!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 15:36 #1248129
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Extra nummers
Bij niet ontvangen of beschadigd, aanvragen bij het secretariaat.
secretaris apedingus volvo700vereniging.nl
De extra exemplaren liggen alop het secretariaat, ik heb ze niet meer hier.
Degenen die mij een PB hebben gestuurd (Ton en Okkie92) hebben gisteren reeds antwoord gehad.
secretaris apedingus volvo700vereniging.nl
De extra exemplaren liggen alop het secretariaat, ik heb ze niet meer hier.
Degenen die mij een PB hebben gestuurd (Ton en Okkie92) hebben gisteren reeds antwoord gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 17:34 #1248159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TNT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 18:10 #1248165
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Postbodes
De Postbode De postbode rijdt dapperDoor regen, wind en stormBelachelijk salarisOnnozel uniformZelden complimentjesUit de bestemmeling zijn mondMaar meer dan één venijnige beetVan de bestemmeling zijn hondPostbodes zijn aardigHonden nietGeef ze schouderklopjesAls je ze zietDaar is de postbodeDaar is den JohnBijna, maar ik denk dat hij weldra zal komenDe hond ligt voor de voordeurTe wachten op de postWordt mijn baasje hedenUit zijn harteleed verlostMaar de hond begint te jankenDe bus bleef weeral leegWat stampen voor z'n betenJa, was alles wat hij kreegPostbodes zijn aardigHonden nietGeef ze schouderklopjesAls je ze ziet
"De nieuwe snaar" op hun album "Hackadja", al meer dan 20 jaar in ons bezit en nog regelmatig gedraaid want een aandenken aan mooie tijden in Belgie
"De nieuwe snaar" op hun album "Hackadja", al meer dan 20 jaar in ons bezit en nog regelmatig gedraaid want een aandenken aan mooie tijden in Belgie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 18:27 #1248167
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alléé
da,s un schone !!
Even een traantje wegpinken.....

Bedankt.!
Even een traantje wegpinken.....

Bedankt.!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2009 23:22 #1248210
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic komt vast goed
Bedankt voor het adres Maarten, secreteriaat heeft reeds een mailtje ontvangen. We zullen zien!Onze vrienden van de post krijgen er hier nogal van langs, maar ze rijden wél <a href="
home.tiscali.nl/~jkooy/volvo.jpg
">met het juiste materiaal!
Ondertussen verzin ik voor ieder verhaal een passend einde en denk ik na over de duiven op de middenplaat; zullen ze een vierde vriendje hebben rechts onderaan?...
Niels
Ondertussen verzin ik voor ieder verhaal een passend einde en denk ik na over de duiven op de middenplaat; zullen ze een vierde vriendje hebben rechts onderaan?...
Niels
Moderators: Jerry Stam