Sloperij met 7/900 met velourbekleding?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2009 13:50 #1247691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij wordt de
Volgens mij wordt de stoelverwarming in een lederen stoel minder warm dan gewone stof. Dit omdat het leer anders veel te snel slijt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2009 15:39 #1247702 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aansteken van mensen

Mathy schreef : PS ooit geprobeerd een aansteker aan een spijkerbroek te houden die iemand aan heeft? Het duurt langer dan andere textiel voor het de warmte doorlaat, maar als je de warmte begint te voelen, wordt het ook wel ineens heel heet. <pre>

</pre>de laatste keer dat ik iemand aanstak was toen ik griep had. Voor het overige klinkt het wel aannemelijk dat er verschil zit in warmteoverdracht. Maar hoe heeft dat invloed op het gebruikte relais? Die schakelt toch alleen maar?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2009 19:20 #1247717 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hoeveelheid en tijd?
Hallo Alex
Op school kwamen ze wel eens op het idee, om een aansteker bij iemands broek te houden. Soms ook deden ze dat bij hun eigen spijkerbroek, gewoon om het te proberen. Pubergedrag dus.
Ik denk dat er meer of langer stroom doorgelaten wordt. Maar dat weet ik dus niet zeker.
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2009 19:28 #1247718 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt
Hallo David

koiter schreef : <a href=" www.ebay.de/ "> www.ebay.de --> 370263482928 in zoeken plakken en voilla, daar heb je er één.

In <a href="/node/27881" target="_blank">een ander draadje</a>, waarin ik vraag of iemand weet waar ik zo'n relais kan vinden (hier vraag ik of iemand op de sloop wil kijken of ie zo'n relais kan vinden), verwees Alexander Satter ook al naar die advertentie. Maar 60 euro, plus porto, vind ik wat veel van het goede. En omdat vooral de sloperijen met wat minder ervaring op Volvo gebied dit soort zaken meestal niet op waarde weet te schatten ...
BTW Bij Estate Services hebben ze zo'n relais ook niet meer liggen.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2009 21:58 #1247740 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Zou er niet een soort thermische veiligheid inzitten, die adhv inschakelduur en stroom op een gegeven moment de boel uitschakelt ? Zoiets als in de kachelwerstand zit zeg maar ? En dat die parameters inderdaad verschillen per bekledingsoort ? Mogelijk verschillen de verwarmingsmatjes ook wel, per bekleding.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2009 12:26 #1247763 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bod doen
Mathy,
Volgens mij is deze verkoper op eBay altijd wat aan de prijs. Ik zou hem gewoon een mail sturen met daarin wat jij er incl. porto voor wil geven.... Goede kans dat hij er op in gaat..

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2009 18:37 #1247771 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Geen relais
Ik heb vandaag bij "Vaan" zijn 960 interieur in mijn 940 gebouwd (enorm bedankt voor de hulp), maar we zagen helemaal geen relais onder de oude voorstoelen zitten. Zitten die ergens verstopt onder een matje?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2009 00:57 #1247783 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Onder
Hallo Jerry
Ze hangen aan de onderkant onder de stoel. Aan dat "vlechtwerk" (sorry, het is laat, kan geen ander woord verzinnen) dat onder tegen de stoel zit. Volgens mij houdt het "vlechtwerk" de schuimstofvulling van de zitting op z'n plek.
Het kan trouwens best zijn, dat deze relais maar bepaalde modeljaren en in bepaalde modellen gebruikt zijn.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC