Kalote!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 16:34 #1076440 door V700 register
Kalote! is gemaakt door V700 register
Zit nu thuis met mijn voet in het gips! Vanmorgen om nog 10u een vergadering die ik niet wilde missen. Dus naar het werk gereden maar het wandelen halverwege de parkeerplaats op het werk ging echt niet meer. Jongens, kreupelen over de parkeerplaats en brak mijn parapluie ook nog die ik als steun gebruikte. Wat een pijn, ook als ik mijn voet slap naar benden hield. Dan maar direct door naar de spoedeisende hulp van ziekenhuis Maastricht en daar foto's laten maken.. Ja hoor.... gebroken. Gisteren avond hard gestoten thuis tegen een deurpost. Eerst wilde ik niet dat een collega met mij meeging naar de spoeddienst, maar achteraf was het toch wel lekker dat hij mij in een rolstoel naar binnenbracht. Wat een verademing was dat.
T'is geen loopgips, mag er niet op staan. Gaat er na een week vanaf en daarna weer foto's en waarschijnlijk loopgips. Valt tegen om met die twee krukken te lopen. Die krukken kreeg ik dus NIET mee uit het ziekenhuis, alleen voor de mensen die in Maastricht wonen. Raar hoor. Dus zei ik, ik haal wel krukken bij de ziekenkas in het dorp bij mij in Belgie en breng ze morgen terug. Nope!... Ik kon ze wel kopen. 37Euro50. Had ik niet bij me, kon ook niet pinnen. Dus mijn behulpzame collega maar gebeld of hij misschien geld bij had. 10 minuten later was hij weer in het ziekenhuis met het geld. Goed he? Had ik ook gedaan hoor. Vamiddag boodschappen gedaan maar het zweet brak mij uit; lastig lopen zo achter een karretje en met die pijn! Zit nu dus minstens een week thuis. Veel op de bank liggen zei de arts.... TV kijken dus.. Die Ludolfs maar veel aanschouwen? Dit zijn die vervelende momenten als je alleen thuis woont... Je bent behoorlijk aan het sukkelen dan. Heb ik nog een hond ook, maar die moet zich maar deze tijd in de tuin vermaken Gelukkig kan ik nog auto rijden met die automaat (is mijn linkervoet... Pfoei!...) anders ben je helemaal aangewezen op iemand anders. "Volvo for life" klopt in dit geval helemaal Een zware zak kippevoer heb ik met de wagen naar achter in de tuin in gereden zodat ik elke dag de kippen nog kan voeren. Voor een bak water moet ik nog even iets verzinnen.... Je hebt gewoon geen handen vrij, ik loop met twee krukken. Groetjes, Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 17:02 #1247523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad...
(Dog) shit.
Sterkte vanuit het Noord Oosten toegewenst, weet hoe onthand je bent met twee krukken.
Maar het gaat je lukken!
JP

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 18:16 #1247529 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Sterkte.
Hallo Robert,
veel sterkte met "je zere been". Zonder gekheid, klote zoiets. Dan pas merk je hoe vaak je een lichaamsdeel gebruikt. Gelukkig heb je een automaat, dan blijf je toch mobiel.
Ik wordt zo af en toe weleens door de jicht geplaagd, mijn linkerpoot wil dan niet zoals ik wil en zonder automaat zou ik dan ook volstrekt  immobiel zijn. Ik red het dan nog met 1 kruk maar de koppeling intrappen lukt dan niet meer.  Van deze kant in ieder geval heel veel sterkte gewenst met het herstel en jammer dat je zo ver weg woont. Anders had ik je wel komen helpen met de dagelijkse "beestenboel". 

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 18:42 #1247530 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sterkte
Veel sterkte en beterschap gewenst.
En probeer je een beetje aan het doktersadvies te houden, anders heb je kans op lang pijn e.d.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 21:00 #1247554 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm... inderdaad: KALOTE!
Hej Robert,
Tja, ik heb nu een beetje herkenning. In het verleden ook eens ge"krukt" en da's errug onhandig. Inderdaad bij mij ook de linkervoet, dus een automaat is dan je redding. (Ik zou de trekkers nu overigens maar even laten staan met die zware koppelingen...).
Nou ja, heb je in ieder geval tijd om lekker veel achter dit forum te zitten en de rest van internet af te speuren naar leuke Volvodingen.
Sterkte d'r mee!

Groet, Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 21:30 #1247558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Das minder
Das niet zo mooi, maar in verband met je been, met je been in het verband kun je ff niks..
sterkte, ook met de kippen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2009 21:36 #1247561 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Allen,
bedankt voor julie medeleven. Met 2 krukken lopen geeft idd een beperking, maar beter dan dat je geen krukken zou hebben En alles alleen zien te redden.
@ Jan: inderdaad: nu pas besef je hoe gemakkelijk het is om twee benen te hebben die het allebij doen.
@ Lieme: internet werkt hier en ik ben maar op zoek gegaan naar een luchtcompressor uit een vrachtwagen en de hele klimbim er om heen om een aansluiting te maken op de trekker voor luchtremmen voor een grote aanhanger. Zat ik al een tijd over te denken en bovendien hebben de moderne tractoren allemaal lucht aan boord. Lijkt mij ook best stoer als je dan door de straten rijdt opweg naar een treffen en je hoort "pssssst" En het is een leuke klus om er in te bouwen. Er is net wat plaats vrij langs de zijkant van de trekker voor die compressor. De aandrijving via de riem van de dynamo(alternator), waterpomp en fan gebruiken; je creativiteit er dus lekker op los laten. Veel leuker dan dat duffe internet. Mooi klusje voor de winter!
Groeten allemaal,
Robert 

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2009 08:28 #1247603 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic hinkepinkie
Robert,
We kennen elkaar niet maar ik wilde je toch sterkte en een snel herstel wensen. Een leuke klus in het vooruitschiet aan de trekker en misschien voor je volvovrienden op het duffe internet nog mooie dingen zoeken ( montage handleidingen etc die we nog niet hebben)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2009 21:46 #1248274 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe gaatie?
Hej Robert,
Hoe gaatie? Heb je al loopgips, zodat je wat mobieler bent!? Hebben de kippetjes het overleefd?
Groet, Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2009 16:54 #1248535 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hej Lieme,
Het gaat heel goed. Ben nu een kleine 2 weken verder (12 dagen) en ik heb geen loopgips gekregen maar een soort drukverband. Het geneest opmerkelijk snel en ik kan al wat stukjes lopen met mijn voet, dus 2 handen vrij. Gelukkig. Jaren gelden al eens mijn elleboog gebroken in drie stukken. Dat echt niet best en zit nog steeds wat hardware in. Ook toen al verbaasde het de arts dat het zo snel genas. Ik kan het niet toeschrijven aan mijn levens en etens stijl... Maar goed, beter zo dan dat je er nog weken mee thuis zit te emmeren. Met de kippen gaat het goed Had er wat op gevonden: gewoon een lange tuinslang aanleggen en een koperenpijp aan het uiteinden in de slang steken en deze netjes in de drinkbak buigen met een steen er op. Kwestei van even de karaan openzetten om de beestjes te drinken te geven. Dat was de enige mogelijkheid.
Groeten,
Robert.
PS: misschien a.s. donderdag naar mijn werk om te kijken of het gaat. Loop nog wel mank en beetje gevoelig, maar is te doen. Lange uren weet ik niet, ik zie wel.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC