Even Voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2009 21:16 #1076310
door V700 register
Even Voorstellen is gemaakt door V700 register
Hoi, ik zal mezelf ook even voorstellen nu de volvo thuis is. Ik ben Benno van Ham uit de wereldstad Langeweg. Naast de huidige volvo heb ik nog een aantal motorfietsen en een Range Rover classic om in de blubber te spelen.
Ik volg deze lijst al enige tijd omdat ik weer op zoek was naar een grote oude volvo (740/940) en ik informatie zocht, nou die heb ik hier genoeg gevonden. Sinds vandaag is het zover en heb ik weer een volvo in de tuin. Een bordeaux rode volvo 940 estate 2.3 IC, halfleer interieur, automaat op LPG-G3. In de jaren hiervoor heb ik al geruime tijd in een 740 GLE gereden tot volle tevredenheid. Toen door een kort experiment met een leaseauto en zes jaar met een Landrover discovery nu toch weer terug bij de Volvo. Wat een fijne auto's zjin het toch.
Deze heb ik in Gelderland gevonden en is in redelijk goede staat. Ok, automaatolie mag een flush hebben, de panelen zijn hier en daar een beetje gerimpeld maar verder een eerlijke echte volvo. Zodra ik tijd heb zal ik een paar plaatjes maken om te laten zien.
Nu nog even opgeven voor de vereniging en klaar is klara.
Groet,
Benno van Ham

Ik volg deze lijst al enige tijd omdat ik weer op zoek was naar een grote oude volvo (740/940) en ik informatie zocht, nou die heb ik hier genoeg gevonden. Sinds vandaag is het zover en heb ik weer een volvo in de tuin. Een bordeaux rode volvo 940 estate 2.3 IC, halfleer interieur, automaat op LPG-G3. In de jaren hiervoor heb ik al geruime tijd in een 740 GLE gereden tot volle tevredenheid. Toen door een kort experiment met een leaseauto en zes jaar met een Landrover discovery nu toch weer terug bij de Volvo. Wat een fijne auto's zjin het toch.
Deze heb ik in Gelderland gevonden en is in redelijk goede staat. Ok, automaatolie mag een flush hebben, de panelen zijn hier en daar een beetje gerimpeld maar verder een eerlijke echte volvo. Zodra ik tijd heb zal ik een paar plaatjes maken om te laten zien.
Nu nog even opgeven voor de vereniging en klaar is klara.
Groet,
Benno van Ham

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2009 21:27 #1246881
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Benno, weer een aankomend lid uit west-brabant
Het is een bekent geluid dat mensen weer terug komen naar Volvo naar een paar jaar experimenteren met vreemde merken. Veel veilige en fijne kilometers!
Groet,
Paul
Het is een bekent geluid dat mensen weer terug komen naar Volvo naar een paar jaar experimenteren met vreemde merken. Veel veilige en fijne kilometers!
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2009 21:37 #1246884
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uit Kruisland
Vanuit Kruisland een warm welkom gewenst.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2009 19:18 #1247078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En ik maar denken dat er
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-09-2009 15:06 #1247218
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou , hier dan de foto. Ik
Moderators: Jerry Stam