Fraaie 760 op Marktplaats
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ja, als je deze achterlichten wilt wel, en volgens mij is dat modeljaar 90(maar dat weet ik niet zeker)Mathy schreef : Hallo Leon, Volvisti
Dus als ik ooit een 764 koop, dan een hele late. Jammer dat ze die achterlichtunits maar kort hadden. Ik vind ze mooier dan de blokjes.
groetjes
Mathy
PS zijn die ooit met B204xT geleverd?
Zijn alleen met V6(B280), Turbo(B230 ET/FT) of TurboDiesel(Tic) geleverd voor zover ik weet en de electr. schema's aangeven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
NEE, nietus! De discussie ging over een 760 en of daar die B204 in lag/ligt.Michael Oud schreef : Niet de 760 met 940 neus en de brede achterlicht units had een B204xT, maar de 740 had 'm wel...Die had dan ook de 940 neus en de brede achterlichten...
Het klopt wel wat je zegt, daar niet van, maar daar ging het in deze niet om, althans dat werd niet gevraagd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt ik heb gezien dat ze erop zaten.ldoensen schreef :
Waarschijnlijk praat je niet uit eigen ervaring Frits want het past absoluut niet 'gewoon', met een 'beetje' dremelen wel ja....... Meet de breedte vd units maar eens na.960 estate 1996 schreef : Mathy je kan de blokjes achterlichten gewoon vervangen door de niet blokjes.
Past allemaal .
Oke beetje dremelen en of gaatje bij boren maar dan past het toch.
(Frits die het liever origineel houdt)