Wijzigingen keuringseisen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2009 23:15 #1246452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet.

Marcmarel schreef : Hoe zijn deze eisen precies omschreven?

Niet, althans, ik kan best leuk zoeken met google (my friend) maar kan niets anders vinden, dan de eis dat er geen vuil in mag komen.Een kurk lijkt me dan niet het handigste, maar in theorie zou het moeten mogen, tenzij iemand hier de specificaties kan voorleggen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2009 23:21 #1246453 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet het zand erin, maar het gas eruit
Hallo Bas

Baseman schreef : ... als de RDW zich ook al gaat bemoeien met de langere levensduur van mijn gaspomp....

Ik vermoed dat het niet om je pomp te doen is, maar om het gas dat via de lekkende afsluiter in het milieu terecht komt.
groetjes
Mathy <pre></pre>

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2009 23:23 #1246454 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kurk
Hallo Marc

Marcmarel schreef : Waarschijnlijk is het ook voldoende als ik een wijnkurk in de opening draai. Hoe zijn deze eisen precies omschreven?

Hoe krijg je die kurk er weer uit? En hoe krijg je hem er zo uit, dat er geen stukjes kurk achterblijven en eventueel tussen de afsluiter terecht komen?
groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2009 00:06 #1246457 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gasdraad dus
Rechte of tapse gasdraad dus.
Daar moet toch een passend dopje voor te vinden zijn?

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2009 00:11 #1246458 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Startrek
Het is Starship Enterprice niet, met kapitein "kurk"

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2009 10:11 #1246471 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie dopjes..

Daar moet toch een passend dopje voor te vinden zijn?

daar zijn idd hele mooie passende dopjes voor te vinden. Er zijn diverse soorten stoppen te koop bij de loodgieter van PBS tot roodkoper. Schroefje in het midden met het overbekende wasbakstopkettingkje en onder 1 van de vier bevestigingsschroefje.
Een kurk is natuurlijk alleen een optie als je de kunsstof versies gebruikt ivm de al eerder genoemde risico's van afbrokkelen. Daar kun je dan weer wel een mooie macramé touwtje voor laten maken (kan je vrouw haar jaren '60 hart weer ophalen, dozen van zolder, oude agenda's, bij nader inzien: doe toch maar niet:-) . Je hebt ook van die creatieve wijnflesafsluiters met zo'n poppenkopje erop, hondekopjes, clowntjes, bierflesseopeners en andere sleutelhangers. Misschien leuk voor een volgend fototopic?
De clou is natuurlijk: géén vuil er in. Als je de slang door zou snijden achter de koppeling, loopt alleen het gas dat zich in de slang bevind eruit, omdat in de tank ook een afsluiter zit. Of het dan langzaam lekt of snel, méér dan de inhoud van de slang kan er dan niet ontsnappen. (plusminus 300ml bij een standaard lengte) Vuil wat in de dop zit word natuurlijk met grote kracht je tank ingeblazen en de veren achter die afsluiters zijn niet misselijk. Dus zandkorrels laten een permanente afdruk achter en dan loopt er meer leeg dan alleen de slang....

Moderators: Jerry Stam