Mijn mooie nieuwe 940 Estate LPT G3!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kun je me eens uitleggen waarom je dat zou doen dan?Of heb je er een groep 2/3 stoel in zitten of zo?PNordic schreef : Ik zou alleen de hoofdsteun achter het kinderstoeltje verwijderen, dan staat die veel stabieler.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
... op de foto die Alwin van zijn mooie leren achterbank gemaakt heeft. Daar staat het kinderstoeltje met de rug helemaal los.Wanneer je de hoofdsteun eruit haalt valt de hoofdsteun van het kinderstoeltje in het 'gat' dat onstaan is en de rugleuning van het kinderstoeltje ligt dan mooi vlak en stevig tegen de rugleuning van de achterbank.Baseman schreef : Kun je me eens uitleggen waarom je dat zou doen dan?
Bovenstaande is van toepassing op estate met hoge achterbank i.c.m. kleuterstoeltje (b.v. MaxiCosy Rodi)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wouter1973 schreef : Volgens mij is die Volvo ook wel ooit in Vaassen geweest, tenminste...als ik kijk naar de wijze waarop klepspeling in witte stift is genoteerd (zie foto motorruimte) dan komt me dat erg bekend voor!
Sterker nog.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
PNordic schreef : Hoi Alwin,
Dat ziet er mooi uit man.
Ik zou alleen de hoofdsteun achter het kinderstoeltje verwijderen, dan staat die veel stabieler.
<a href="/node/11413" target="_blank">Hier staat hoe.</a>
Dankdank!Het stoeltje staat nu echt veel beter!
Je komt er zelf niet op, maar het is echt een kleinigheid! Makkelijk te verwijderen!Gaat hij er net zo makkelijk weer in? Hoeft de komende 4 jaar toch niet.....
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik denk dat ik dit jaar ook nog andere 940 haal, ook met ca 3 ton op de klok en G3
Heb nu ook een 940 met echt alles erop en eraan, m.u.v.nephouten bashboard, dat wil ik er dan wel in hebben.

Reden waarom ik deze weg denk te doen, ik heb de verkeerde kleur rood, blanke lak laat las, jammer.
En er moeten 4 nieuwe LPI Injectoren in, kost de kop niet, maar die onkosten maak ik niet meer, door die lak-ongein.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik i.h.k.v. wie dan leeft die dan zorgt zelf nog niet uitgeprobeerd. We spreken elkaar over een jaar of twee jaar wel weer - ik ben voorlopig ook nog niet van de stoeltjes af.Alwin Braam schreef : Dankdank!
Het stoeltje staat nu echt veel beter!
Je komt er zelf niet op, maar het is echt een kleinigheid! Makkelijk te verwijderen!Gaat hij er net zo makkelijk weer in? Hoeft de komende 4 jaar toch niet.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
PNordic schreef :
Heb ik i.h.k.v. wie dan leeft die dan zorgt zelf nog niet uitgeprobeerd. We spreken elkaar over een jaar of twee jaar wel weer - ik ben voorlopig ook nog niet van de stoeltjes af.
Ik hoop inderdaad nog jaren in deze fijne auto te sturen....Hier moet het stoeltje er sowieso nog 6 jaar in blijven :-)Dus.... sturen tot sowieso 450.000 km. Lijkt me echt te gek!!