Leren stoelhoezen nog nieuw te koop?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 20:02 #1076115 door V700 register
Leren stoelhoezen nog nieuw te koop? is gemaakt door V700 register
Ik heb een hele mooie 940 estate uit 1995 met weinig km op de teller. Ik wil graag de puntjes op de i en wil graag leren stoelen. Op zoek naar een leren setje interieur lijkt mij geen slim idee omdat mijn stoelen gewoon te nieuw zijn en ik niet zulke goed leren zal vinden. Weet iemand of de hoezen nog nieuw te koop zijn?
Tjeerd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 20:26 #1245890 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer

tjeerdroozendaal schreef : Ik heb een hele mooie 940 estate uit 1995 met weinig km op de teller. Ik wil graag de puntjes op de i en wil graag leren stoelen. Op zoek naar een leren setje interieur lijkt mij geen slim idee omdat mijn stoelen gewoon te nieuw zijn en ik niet zulke goed leren zal vinden. Weet iemand of de hoezen nog nieuw te koop zijn?
Tjeerd

Belletje naar de dealer zal je een hoop leren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 20:37 #1245891 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die is NU disch en ik ben NU
die is NU disch en ik ben NU zo benieuwd.... tis nu 20.30u. Nog 8 1/2 uur wachten of weet iemand het toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 20:48 #1245892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interieur compleet.

tjeerdroozendaal schreef : Weet iemand of de hoezen nog nieuw te koop zijn?

Als ze nog nieuw te koop zijn, denk ik dat je behoorlijk zal schrikken van de prijs, nog los van het feit dat je op zoek moet naar een ander relais voor de stoelverwarming, vant dat is voor stof en leder verschillend, en dan zul je ook nog op zoek moeten naar de hoofdsteunen, die nieuw ook best prijzig zijn.
Als je alles verzameld hebt, kun je een dag uittrekken om het hele spul, jhopelijk zonder scheuren te monteren.
Voor tussen de 150 en 450 euro koop je een tweedehands interieur, heb je alles bij elkaar en hoef je het enkel maar over te zetten.Dat je huidige interieur nog goed is, zal blijken las je dat te koop aanbied, denk ik.....;-)Je kunt ook de kussens op zolder mikken en de hoezen los verkopen, daar is vast wel interesse in.
Let wel op, dat je de goede achterbank koopt, de hoge volgens mij, in jouw geval.
Als je trouwens een weekendje weg kan, zou je eens kunnen kijken of je het in de UK kan krijgen, dan heb je gelijk een nette bestuurdersstoel en een in hoogte verstelbare bijrijdersstoel. Ik heb nog iemand met een 960 sloper, ik kan wel voor je informeren, maar je moet het wel zelf gaan halen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 21:06 #1245897 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Zijn nieuw te bestellen bij de dealer à raison van € 350,= per hoes, dat dan weer wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 21:13 #1245899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar waarom denk je dat je
Maar waarom denk je dat je geen set zult vinden die net zo mooi is als die van jou? Er worden met regelmaat hele mooie tweedehand sets aangeboden hoor. Kost dan zo rond de 450,- maar dan heb je echt een mooie set.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 23:19 #1245918 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 350Euro?
Ik meen mij te herinneren dat de prijs nog hoger lag. Ik heb 3 jaar geleden ook eens bevraagd bij een Volvo dealer voor een nieuweleren bekleding voor een voorzetel. Ik weet de prijs niet meer, maar was iets rond de 700 Euro of zo. En de beste man van het magazijn vertelde mij dat je er geen gebruikte Volvo "omheen" bij krijgt. Ik heb het dus niet gedaan en een 2-e hands interieur opgezocht. Als het leer alleen"gecracqueleerd" of ingesleten met "kale krassen" e.d. kun je het weer terug in goede conditie krijgen middels in de handel zijnde goedjes. Neus eens wat rond op een klassiekerbeurs en je vindt het juiste materiaal hiervoor.
Robert 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2009 23:28 #1245924 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Stoel, hoes of lap
Hallo Volvisti
Op cosmeticadagen hebben we Lisette van Dr.Vinyl al menig wonder zien verrichten.  Ik heb geen leer en weet dus ook niet wat zo'n wondertje kost, maar er zijn genoeg ervaringsdeskundigen hier op het forum die je kunnen vertellen of "zelf doen" loont.
BTW als je toch bij de dealer prijzen op gaat vragen, vraag dan gelijk even wat een nieuw paar stoelen kost.  Is misschien goedkoper dan alleen nieuwe hoezen.  En als je handig bent met de (leer)naaimachine, kun je ook navragen, wat een lap origineel Volvoleer kost.  Alle bekledingen zijn als ik het goed gezien heb (op de microfiches) (ooit) ook per strekkende meter (1.50 meter breed) te koop (geweest).
groetjes
Mathy

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2009 09:00 #1246095 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Stoelhoezen
Informeer eens bij Carlo Schmidt. Hij heeft in elk geval twee Engelse Volvo's, een v90 en een s 90, welke hij in onderdelen ter verkoop aanbiedt, beide met een mooi en goed beige lederen/alcantara- interieur.
Bovendien, hij heeft vast alles naar (je) wens, en heeft hij het niet, dan kan hij het zeker aankomen.
mvh
John B

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2009 11:43 #1246108 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dure grap.
Zodra je door krijgt dat het hele verhaal toch behoorij kin de papieren gaat lopen (als het ook maar de helft klopt, zit je al over de 1000 euro voor een hoezenset, nog los van het feit of je de kussen kunt hergebruiken en er een leader-relais onder de stoel moet.
Voor 495 euro heb je een schappelijke set, via een betrouwbaar adres, <a href=" link.marktplaats.nl/275427644 " target="_blank">zie hier. (Overigens aangeboden door verenigingslid Wytze, maar dan onder een andere naam) link.marktplaats.nl/269062502 " target="_blank">Hunters verkoopt momenteel ook een set, maar enkel beige,
Tuurlijk, nieuw is mooier.Mocht je iemand zoeken die je hele interieur bijwijze van spreken in roze met een paarse rand, of met logo's of gewoon net zwart alcantara kan herbekleden, dan kan ik je aanraden contact op te nemen met: <a href="/node/4110">Interieurbekleder aangeboden in Brabant.</a>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC