Even voorstellen - Hans - 940 2.3i Estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2009 12:20 #1076058 door V700 register
Even voorstellen - Hans - 940 2.3i Estate is gemaakt door V700 register
Hoi Allemaal,
Alvorens te posten zal ik me even voorstellen. Ik ben Hans, 32 jaar en sinds gisteren in het bezit van een handgeschakelde blauwe 940 2.3i Estate uit 1993 met 353dkm. Omdat ik de auto van de zaak heb moeten inleveren was ik niet meer in het bezit van een (grote) dagelijkse auto. Ik heb met m'n muziekhobby nogal wat ruimte nodig, dus een ruime station is een must. Ik loop al tijden met de gedachte dat als ik de zakelijke auto moest weg doen, ik een Volvo uit de 700 of 900 reeks zou willen hebben. Nu is het dan zover, gisteren is hij gebracht met een verse APK.
Wat mankeert eraan? Ik mis een wieldop, ik heb de handrem (nu al) kapot getrokken, de bestuurdersstoel is met teveel schuim amateuristisch gevuld (zit veel te hoog), de alarmlichtschakelaar is het kapje van gebroken en de buitenrand van zowel het stuur als de pook zitten los. Ik ben zelf best handig, dus dat gaat helemaal goed komen hoop ik. Voor de rest rijdt de auto heerlijk, rechtuit, remt keurig en alles werkt. Zelfs de ECC doet het naar behoren en de ABS pomp, complete uitlaat, koppeling, nivomat en voorschokdempers zijn recentelijk vervangen.
Naast de Volvo knutsel ik aan twee kevers, een VW t2b camperbus uit '76, BMW 325i cabrio uit '88 en een '91 Mazda MX-5. Het wordt al een bonte verzameling zo. In het dagelijks leven zit ik veel achter het bureau. 's Avonds en ik het weekend vind ik het heerlijk om wat met de handjes te kunnen doen.
Ik kijk nog even rond, maar overweeg lid te worden.
Groet,
Hans.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC